Пасажири проміжних станцій не можуть придбати квитки - в Укрзалізниці розповіли, як діяти

В Укрзалізниці відреагували на коментар жінки

Укрзалізниця
Пасажирів проміжних станцій позбавили можливості користуватися Укрзалізницею

Жінка скаржиться на відсутність квитків для пасажирів проміжних станцій. Їх не можна придбати онлайн та у касах вокзалів. Відповідний коментар вона залишила 13 серпня під публікацією Укрзалізниці.

За словами жінки, пасажири проміжних станцій позбавленні можливості користуватися Укрзалізницею. Зокрема, через брак квитків. 

"Поясніть, будь ласка, чому така дискримінація пасажирів проміжних станцій? Купити квитки тепер взагалі неможливо. Каси на вокзалах їх не продають, електронних немає, в кращому випадку тільки за добу до відправлення може щось з'явитися. А може і ні. Фактично нас позбавили можливості користуватися залізницею", - скаржиться жінка. 

Реакція Укрзалізниці 

В Укрзалізниці відреагували на коментар жінки. Там вказують, що у разі, коли на основному маршруті поїзда між початковим та кінцевим пунктом немає альтернативних варіантів проїзду, транзитні станції можуть бути тимчасово закриті для попереднього відстежування або автопошуку квитків. Це дозволяє забезпечити пріоритетний виїзд саме в прямому сполученні, де попит критично високий.

Таке рішення також застосовується до сезонних чи пікових поїздів, які вже сформовані максимальною кількістю вагонів, і технічно неможливо додати більше складу. У таких випадках це не обмеження, а механізм, що допомагає уникнути помилкових очікувань, збоїв у системі продажу квитків і гарантувати прозорість для пасажирів. Водночас є кілька варіантів, як діяти:

  1. Моніторити наявність квитків вручну через сайт чи застосунок УЗ;
  2. ⁠Розглядати маршрут із пересадкою — часто це дозволяє дістатися швидше та зручніше, а ще й дешевше;
  3. ⁠Налаштувати автоматичне відстеження квитків на: кілька станцій до вашої бажаної посадки або кілька станцій після бажаної висадки.

"Не турбуйтесь, якщо ваш квиток оформлений до пізнішої станції, ніж та, де ви плануєте вийти. Ви маєте право отримати компенсацію за непрослідувану відстань. Це передбачено пунктом 6.6 Розділу VI «Повернення коштів за невикористаний квиток або непрослідувану відстань» Правил перевезення пасажирів, багажу, вантажобагажу та пошти залізничним транспортом України, затверджених наказом Мінтрансу №1196 від 27.12.2006 року (зі змінами та доповненнями). Окрім часткового повернення коштів, ви офіційно "звільняєте" це місце на залишок маршруту. Це означає, що воно знову з'явиться у продажу, і хтось інший зможе ним скористатись", - вказали в Укрзалізниці.

Укрзалізниця призначила низку додаткових поїздів на другу половину серпня 

Раніше ми писали, що напрямок між Києвом та Львовом лишається одним із найпіковіших по запитах від пасажирів, тож перевізник знайшов варіанти призначити додаткові рейси на окремі дати. Це стає можливим завдяки збільшенню ефективності використання вагонів: одразу після прибуття зі свого основного рейсу, замість «відпочинку» в депо, вагони мчать у наступну подорож, встигаючи зробити ще одне «коло» між своїм основним маршрутом. Тож, на окремі дати серпня призначили такі додаткові рейси:

  • № 249/250 Київ — Львів. Відправлення з Києва та Львова: 18 та 19 серпня
  • № 243/244 Київ — Львів. Відправлення з Києва та Львова: 16, 17, 20 серпня
  • № 775/776 Київ — Вінниця. Відправлення з Києва та Вінниці 31 серпня.

Враховуючи специфіку курсування цих рейсів, вони відправлятимуться складом зі звичайних спальних вагонів Укрзалізниці, але з місцями для сидіння. Всі квитки вже у продажу:

  • у застосунку Укрзалізниці
  • на сайті booking.uz.gov.ua
  • у касах вокзалів.

Читайте нас у Facebook

Image
Оперативні новини: Україна, світ, війна. Підпишись 👇

 

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Головна Актуально Україна на часі Youtube
Інформатор у
телефоні 👉
Завантажити