Державний Ощадбанк витратить гроші для привернення уваги клієнтів
Ощадбанк під кінець 2024 року традиційно потурбувався про рекламу на 2025-й. Державний банк витратить за трьому угодами 15 млн 465 тис. 266 грн на виробництво відеороликів та на розміщення реклами Ощадбанку в інтернеті та у телевізорах. Кому дістануться кошти та що саме за них зроблять - читайте в Інформаторі.
9 млн грн (у т.ч. 1,5 млн грн ПДВ) Ощадбанк витратить на розміщення своєї реклами на телебаченні. Банк надає 15-ти та 30-секундні рекламні ролики. Їх мають транслювати на телеканалах "Новий", ICTV2, СТБ, ОЦЕ, M1, М2, "Сонце", FilmUADrama, Epoque, 36,6 TV, "Кус кус", "Дача", CINE+ (Legend, Hit, Kids), "Суспільне Культура", "Ми - Україна+", 1+1, 2+2, "ТЕТ", "ПлюсПлюс", "Бігуді", comedy Central, Kvartal TV, "УНІАН", "ХСпорт", "Твій серіал", "Світло", "Мега", "Ентер-Фільм", К2, "Піксель", Zoom, "Супер+", "Суспільне Спорт", "Твоє кіно" (Relax, Action, Hit), ProKino, "Світ+" у січні.
Гроші за цим контрактом дісталися ТОВ "Стар Ап Плюс". Підприємство засноване у 2020 році у Києві. Засновниця - Наталія Офрім з селища Володарка на Київщині, директор - Анатолій Покровський.
Ще 5 млн 157 тис. 266 грн Ощадбанк спрямує на розміщення реклами на веб-порталах. Оголошення державного банку мають виринати у Facebook, Instagram, як Google Ads на різних сайтах, а також в окремих Telegram-каналах, у мобільних іграх, у дитячих каналах YouTube, на телеканалах з мультиками, причому реклама має бути налаштована лише для повнолітніх українців в усіх регіонах крім тимчасово окупованих. За цією угодою рекламуються безбар'єрність банку, програми для бізнесу, кредити для клієнтів та на енергоефективність. Загалом кожне з оголошень має побачити по 4,5-9 млн осіб та хоча б 7% з кожного оголошення має перейти за посиланням.
Це замовлення виконає ТОВ "Вебпромо". Компанія заснована у 2010 році, нині прописана у Києві. Власники - кияни Олександр Поліщук (він же директор), Дмитро Лисенко, Антон Воронюк, Юрій Копишинський.
А ще 1 млн 308 тис. грн віддадуть на виробництво відеороликів для Ощадбанку. Угода ще не підписана, переможець очікує на її схвалення. Загалом їх буде знято 10 штук тривалістю до 1 хвилини.
Гроші отримає київська фірма ТОВ "Ідея Медіа Груп", засновницею і директоркою якого є Тетяна Черненко - дружина колишнього народного депутата України (2014-2019) та екс-голови Комітету виборців України (2009-2014) Олександра Черненка. Ще 10% фірми належить Марії Шульзі. Приклад таких відео можна побачити нижче:
Згідно постанови КМУ починаючи з 25 вересня протягом наступних 6 місяців пенсіонери ВПО мають пройти ідентифікацію. Якщо фізична ідентифікація не пройдена, автоматичне блокування видаткових операцій Ощадом не здійснюється, проте відповідна інформація передається до ПФУ. Пройти ідентифікацію можна декількома шляхами:
Пенсіонерам потрібно вчасно пройти ідентифікацію. А ще слід хоча б раз на півроку проводити операції використанням основної платіжної картки до пенсійного рахунку, включно із знаттям готівки та розрахунками у торговельно-сервісній мережі.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут.