Державний Ощадбанк готовий витратити 1,6 мільйонів на рекламу в Instagram та Twitter

Державний банк замовив виробництво 10 відеороликів для соцмереж. На цю закупівлю вже поскаржилися аудиторам.

Ощадбанк, реклама, соцмережі
Витрати на рекламу назвали недоречними під час війни

До 30 листопада 2024 року переможець тендеру від Ощадбанку має зняти та змонтувати в різних форматах короткі відеоісторії про корисність державного банку. На це Ощадбанк готовий був витратити 2,1 млн грн, але на аукціоні ціну вдалося зменшити. 

Про це стало відомо з повідомлення на сайті державних закупівель Prozorro. З технічного завдання до закупівлі відомо, що хронометраж кожного ролику має бути до 60 секунд. Державний банк має оплатити послуги режисера, сценариста, оператора, звукорежисера, адміністратора, режисера постановника, художника по костюмах, візажиста та майстра по зачісках, а також продюсера проєкту. Крім цього до витрат на рекламу входить оплата праці гафера (професійний світлотехнік – ред.), механіка камери, фокуспулера (помічник кінооператора – ред.) та акторського складу.

«Майданчик розміщення - соціальні мережі, а саме Facebook, Instagram, YouTube, Twitter та LinkedIn. Тому роздільна здатність може варіюватись в залежності від запиту замовника згідно брифу в залежності від майданчика (наприклад, для Instagram - у форматі Reels)», - пояснили учасникам тендеру в Ощадбанку.

Також, у фінустанові навели приклади відеороликів для різних соцмереж

 
 
 
Посмотреть эту публикацию в Instagram

Публикация от Ощадбанк (@oschadbank_official)

Скарги до аудиторів

Свої заявки на участь в закупівлі подали п’ять учасників: фірми "АНКЛ", "ТВ КРЕАТИВ", "МАМАХОХОТАЛА", а також два ФОПи – Іван Петренко та Максим Білоусов. В результат проведення аукціону найкращу ціну запропонувала фірма "АНКЛ" - 1,6 млн грн.

Проте ще до змагання цін на закупівлю поскаржилися аудиторам.

«Розкрадання бюджету. Вимагаю зупинити цей кримінал під час війни. Кошти повинні йти на обороноздатність країни. Це гроші платників податків, зокрема мої. Вимагаю зупинити процедуру та перенаправити на військові цілі, закупівлю засобів захисту, медичних засобів для потреб ЗСУ. Неприпустимі витрати під час війни», - написала на сторінці тендеру Аліна Палічук.

Можливо через цю скаргу угоду з переможцем, на момент підготовки матеріалу, ще не уклали.

Крім цього Ощадбанк замовив професійну фотосесію для своїх сторінок в Instagram. Загалом має пройти 12 зйомок, після яких банк має отримати 540 красивих фото. Чомусь з єдиним учасником цієї спрощеної закупівлі – Максимом Білоусовим теж поки не підписали угоду на 1,4 млн грн.

Раніше Інформатор розповідав які ділянки в Києві Ощадбанк виставив на продаж під забудову.

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Головна Актуально Informator.ua Україна на часі Youtube