В Ощадбанку відреагували на скаргу чоловіка
Клієнт Ощадбанку помітив, що його картка знімає багато відсотків. З'ясувалось, що він користується кредитною карткою, а не соціальною. Відповідний коментар чоловік залишив 30 серпня під публікацією фінустанови.
За словами чоловіка, йому замінили соціальну картку на кредитну через відсутність пластику або бланку. Відсотки, які списували з рахунку Ощадбанк не поверне.
"Вирішив обміняти пошкоджену картку соціальну для виплат на аналогічну нову. Замінили...Пройшло 5 років. За цей час я не міг зрозуміти, чому картка знімає багато відсотків у магазинах? Та взагалі, чому знімає відсотки? Зайшов у банк запитати, банк дає відповідь. Ой типу вибачайте, у нас не було пластику або бланків, тому ми вам зробили не соціальну картку, а кредитну. Чому Ощадбанк дурить людей? Я ставлю інше питання: а кошти, які знімала картка за 5 років, хто мені поверне. Вони кажуть, що менеджер, яка припустилася помилки давно не працює. Ось так дурять людей. 5 років банк дурив мене - ніяких вибачень, оповіщень! Як це? Що це за відношення до своїх клієнтів?", - цікавиться чоловік.
В Ощадбанку відреагували на скаргу чоловіка. Там вказують, що подібні дії співробітників є винятком та не містять масового характеру.
"Від імені банку дозвольте перепросити. Нам прикро, що подібна ситуація мала місце. Запевняємо вас, що подібні дії співробітників є винятком та не містять масового характеру. Якщо виникають питання щодо тарифів банку, списань незрозумілих чи просто потрібна детальна перевірка операцій по карті клієнтам завжди доступна можливість звернення до контакт-центру 0 800 210 800. Він працює цілодобово. Також можна не тільки зателефонувати, а й написати в чат-боті чи мобільному Ощад. Окрім цього, інформацію по операціях можна перевірити самостійно в мобільному Ощад чи вебверсії Ощад 24/7, що зручно та швидко і не потрібно буде звертатися до відділення чи контакт-центру. Сподіваємося, що в подальшому обслуговуванні таких ситуацій не виникатиме, в обслуговування буде максимально комфортним та зручним. Ще раз перепрошуємо", - заявили в Ощадбанку.