Ощадбанк помилково замінив клієнту соціальну картку на кредитну та п'ять років списував відсотки - реакція фінустанови

В Ощадбанку відреагували на скаргу чоловіка

Ощадбанк
Клієнт Ощадбанку через п'ять років дізнався, що йому соціальну картку замінили на кредитну

Клієнт Ощадбанку помітив, що його картка знімає багато відсотків. З'ясувалось, що він користується кредитною карткою, а не соціальною. Відповідний коментар чоловік залишив 30 серпня під публікацією фінустанови.

За словами чоловіка, йому замінили соціальну картку на кредитну через відсутність пластику або бланку. Відсотки, які списували з рахунку Ощадбанк не поверне. 

"Вирішив обміняти пошкоджену картку соціальну для виплат на аналогічну нову. Замінили...Пройшло 5 років. За цей час я не міг зрозуміти, чому картка знімає багато відсотків у магазинах? Та взагалі, чому знімає відсотки? Зайшов у банк запитати, банк дає відповідь. Ой типу вибачайте, у нас не було пластику або бланків, тому ми вам зробили не соціальну картку, а кредитну. Чому Ощадбанк дурить людей? Я ставлю інше питання: а кошти, які знімала картка за 5 років, хто мені поверне. Вони кажуть, що менеджер, яка припустилася помилки давно не працює. Ось так дурять людей. 5 років банк дурив мене - ніяких вибачень, оповіщень! Як це? Що це за відношення до своїх клієнтів?", - цікавиться чоловік. 

Реакція Ощадбанку 

В Ощадбанку відреагували на скаргу чоловіка. Там вказують, що подібні дії співробітників є винятком та не містять масового характеру. 

"Від імені банку дозвольте перепросити. Нам прикро, що подібна ситуація мала місце. Запевняємо вас, що подібні дії співробітників є винятком та не містять масового характеру. Якщо виникають питання щодо тарифів банку, списань незрозумілих чи просто потрібна детальна перевірка операцій по карті клієнтам завжди доступна можливість звернення до контакт-центру 0 800 210 800. Він працює цілодобово. Також можна не тільки зателефонувати, а й написати в чат-боті чи мобільному Ощад. Окрім цього, інформацію по операціях можна перевірити самостійно в мобільному Ощад чи вебверсії Ощад 24/7, що зручно та швидко і не потрібно буде звертатися до відділення чи контакт-центру. Сподіваємося, що в подальшому обслуговуванні таких ситуацій не виникатиме, в обслуговування буде максимально комфортним та зручним. Ще раз перепрошуємо", - заявили в Ощадбанку. 

Читайте нас у Facebook

Image
Оперативні новини: Україна, світ, війна. Підпишись 👇

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Головна Актуально Україна на часі Youtube
Інформатор у
телефоні 👉
Завантажити