В Ощадбанку відреагували на скаргу жінки
Жінка вирішила зняти у відділенні Ощадбанку 6 тисяч гривень, але банкомат видав лише 5 тисяч гривень. Вона за допомогою працівника банку написала заяву, але 1 тисячу гривень їй так і не повернули. Відповідний коментар клієнтка залишила 31 липня під публікацією фінустанови.
За словами жінки, для неї 1 тисяча гривень має значення. Тому вона вимагає Ощадбанк розібратися у ситуації та повідомити її про рішення.
"12.07.2025 року у відділенні Ощадбанку по вулиці Покровська в м. Ізмаїлі Одеської області знімала гроші в кількості 6 тисяч гривень, але банкомат видав 5 тисяч гривень. Я з працівником банку написала заяву. Мені сказала працівник банку, що заява буде розглянута протягом двох тижнів. Але гроші, які застрягли в банкоматі в кількості 1 тисяча гривень мені так і не повернули. Повірте, що для мене пересічного громадянина нашої України й 1 тисяча гривень має значення. Прошу розібратися з цим питанням та повідомити мене про ваше рішення", - розповіла жінка.
В Ощадбанку відреагували на скаргу жінки. Там вказують, що заява на повернення коштів, які не видав банкомат, розглядається протягом 45 днів.
"Заява на повернення коштів, які не видав банкомат, розглядається протягом 45 днів. Перепрошуємо якщо вам були повідомлені некоректні терміни. Після розгляду заяви, якщо в банкоматі дійсно буде виявлено надлишок коштів, вони вам обовʼязково будуть повернені", - заявили в Ощадбанку.