Чоловік звертався до сервісного центру Київстар, але йому не змогли допомогти
Київстар регулярно списує кошти з рахунку абонента за послугу, яку він не замовляв. Також вони зникають при закінченні мобільного інтернету. Про свою історію абонент написав 27 липня на Facebook-сторінці.
Він є постійним клієнтом Київстар, але йому не подобається, що з рахунку постійно списуються кошти за послуги, які не замовлялись. У сервісному центрі оператора не змогли допомогти у розв'язанні питання.
"Майже завжди є абонентом Київстар. Даний оператор постійно краде гроші, то за якусь підключену без моєї згоди послугу, особливо у старшого віку людей, які самостійно від неї не можуть, то при закінченні мобільного інтернету автоматично, без моєї згоди підключають Онлайн день. Примудрились зняти двічі плату за Онлайн день, де безліміт на інтернет на добу, головне без моєї згоди. Звернувся до їхнього сервісного центру, щоб відключити цю послугу, сказали, що це не можливо. Я уявляю скільки грошей крадеться на рівні країни. Якби була б альтернатива по покриттю змінив би оператора відразу. Куди скаржитись на таке свавілля", - скаржиться чоловік.
Він прикріпив до допису скриншоти, де можна помітити, що о другій ночі з його рахунку зняли 30 гривень за якусь послугу. У Київстар проігнорував скаргу чоловіка.
Раніше ми писали про схожу скаргу, де з рахунку абонента, попри вимкнений мобільний інтернет, списували 30 гривень. Йому не потрібні денні пакети по такій ціні.
"Навіщо ви нараховуєте денний пакет знімаючи 30 гривень. Мобільні дані вимкнені, щоб не знімалась оплата. Мені не потрібні ваші денні пакети по такій ціні", - скаржився чоловік.
У Київстар вказували, що йому необхідно сплатити тариф повністю або просто не тримати кошти на рахунку. По іншому цього не уникнути, оскільки це умова передплатних тарифів.
"Щоб не списувалась денна плата необхідно сплатити тариф повністю або просто не тримати кошти на рахунку. На жаль, по іншому цього не уникнути, оскільки це умова передплатних тарифів", - заявляли у Київстар.
Абонент звертав увагу на те, що раніше такого не було, вимкнув мобільні дані й сума на місці. У Київстар казали, що крім відключення передачі мобільних даних потрібно перевести смартфон в режим мережі 2/3G оскільки мережа 4G передбачає лише пакетний обмін даними (у ній не можна дзвонити та приймати дзвінки).
"Щоб підтримувати зв’язок із мережею телефон може самостійно ініціювати інтернет-сесії, що і спричиняє витрати на інтернет якщо тариф не сплачено", - наголошували у Київстар.