Зйомки кліпу відбулися на Київському морі, що символічно підкреслює тематику пісні. У відео також використані ексклюзивні кадри з великого сольного концерту CHEEVа, який 23 березня відбувся у Жовтневому палаці. Емоційна міць живого виступу переплітається з ліричною атмосферою треку.
Експерти радять оплачувати товар після того, покупець його отримав та оглянув
Відправляючись на віртуальний шопінг, людині варто пам'ятати: його успіх залежить не лише від того, чи вдасться знайти необхідну річ потрібного розміру за “приємною” ціною. Не менш важливо, щоб купівля одягу в інтернеті не обернулася потраплянням на шахраїв та фінансовими втратами. Інформатор поцікавився в експерта, як цьому запобігти.
Чи можна довіряти лише порадам продавців? А чи може продавець знати про те, як поведеться одяг після прання або наскільки довговічна кожна окрема модель? Для того, щоб запобігти проблемам, варто звернутися до “колективного досвіду” у вигляді відгуків.
Але часто недобросовісні продавці застосовують накрутки, тобто замовляють позитивні відгуки. Зрозуміти, що сайт з продажу одягу грішить подібним, можна за такими ознаками:
Втім, фахівці радять вивчати на сайті продавця не лише відгуки. Не менш важливо перевірити його дані в розділі “Контакти”.
“Якщо продавець публікує лише мобільний телефон та електронну пошту, є ризик того, що він може бути недоброчесним або взагалі шахраєм, – пояснює спеціаліст у сфері захисту споживачів Олег Цільвік. – Згідно з чинним законодавством України, там має знаходитись повна інформація про суб'єкт господарювання – ФОП, який продає товар”.
Крім того, в даних про продавця має бути вказана адреса його фізичного знаходження, тобто адреса офісу, куди ви можете звернутись зі скаргою або приїхати, щоб переглянути товар. Вона, до речі, міститься в реєстраційних даних суб'єкта господарювання, які ви можете перевірити у відкритих реєстрах, нагадує Цільвік. Також там має бути вказано, чи має цей суб'єкт взагалі право здійснювати реалізацію товарів через мережу Інтернет.
Також варто переконатися, що ціна, яка вказана на сайті, буде остаточною. Дізнайтесь, чи будуть додаткові логістичні витрати та яку вартість ви заплатите за доставку. Трапляються випадки, коли на картинці одне, а в рахунку до оплати – інше. Розраховано на неуважних та довірливих.
В сучасних українських реаліях вкрай бажано, щоб розрахунок здійснювався вже після отримання товару – коли ви оглянули товар і переконалися, що він відповідає попередньому опису.
Звичайно, післяплата зумовлює подорожчання покупки, особливо якщо доставка відбувається сторонніми кур'єрськими службами. Саме тому багато хто погоджується на передоплату.
“Варто бути обережним: якщо ви вирішили внести передоплату, то бажано, щоб це відбувалося за допомогою стороннього сервісу, який забезпечував би безпеку транзакції, – зазначає Олег Цівік. – Існують різні банківські інструменти, наприклад, 3D Secure, які убезпечують вас від того, щоб ваші гроші просто не вкрали”.
“Якщо просто переказувати гроші на картки фізичних осіб – це не покупка, і закон не захистить ваші права покупця. Особливо актуально це для покупок в соціальних мережах та в Instagram-магазинах. Коли стороння людина отримує від вас кошти, це сіра угода. Не зрозуміло, хто ж продавець та як з нього стягнути відшкодування у разі якихось проблем, – попереджає експект. – Вважайте, що просто здійснили благодійний переказ на свій страх і ризик – адже ні фіскальним чеком, ні виставленим рахунком він не підкріплений”.
Якщо ви отримали річ і виявилось, що вона не підходить вам за розміром, кольором, фасоном або ви просто передумали її купувати, ви маєте право повернути її назад, не пояснюючи причини. Для цього вам необхідно зв’язатися з інтернет-магазином, повідомити про своє бажання повернути товар і відправити його назад. Ви маєте право на повернення протягом 14 днів з моменту отримання товару.
Будь-які витрати, пов’язані з поверненням продукції, покладаються саме на продавця. Якщо продавець не повертає сплачені кошти за товар або послугу у разі розірвання договору, покупець має право нараховувати неустойку у розмірі 1% від вартості продукції (послуги) за кожний день затримки повернення коштів.
Більшість іноземних інтернет-магазинів одягу вкладають в посилку з речами паперову форму, заповнивши яку, можна повернути товар. Повернення товару сплачує клієнт. У разі несплати, посилка повернеться до нього. Повернення з різних замовлень необхідно відправляти окремими посилками.
Щоб протестувати якийсь магазин в інтернеті та переконатися в його порядності, спочатку замовте щось недороге, але необхідне. Це може бути проста футболка або шкарпетки. Таким чином ви перевірите якість обслуговування, відповідність між картинкою та реальністю, швидкість доставки та доброчесність продавця. Якщо перевірка пройде успішно, в цьому інтернет-магазині можна замовляти спортивний костюм чи вечірню сукню.
Раніше Інформатор повідомляв, що в Україні запрацював державний інтернет-магазин дров.
Також ми писали проте, як не втратити гроші під час продажу речей в інтернеті.
Ольга Чорна