"Зеленський і Україна хотіли б укласти (мирну) угоду і зупинити божевілля... Необхідно негайно припинити вогонь і почати переговори"
Для активного бізнесу період не найкращий: адже планета дії Марс 6 грудня повернула до ретроградного руху
У кліпі на пісню «Можливо, колись» я хотів передати не лише історію завершення стосунків, а й внутрішній пошук, який починається після цього. У відео я постаю таким, яким мене, можливо, ще не бачили: щирим, вразливим, емоційним.
Нові системи допоможуть поліпшити майбутні проєкти
Epic Games провела спеціальну презентацію нового ігрового рушія Unreal Engine 5.
Вивчаємо головне, що показала компанія, разом з Інформатором.
Демонстрацію нових можливостей компанія проводила на демо під назвою Valley of the Ancient. Працювало воно на консолях нового покоління.
Презентацію почали з демонстрації нових систем Nanite і Lumen. Ці технології відповідають за оптимізацію й реалістичне освітлення відповідно. Своєю чергою, нове рішення для згладжування тепер називається Temporal Super Resolution. Воно потрібне для того, щоби зробити картинку точнішою, при цьому не жертвуючи додатковими ресурсами.
Система Sky Atmosphere System, яка відповідає за атмосферні й погодні ефекти на екрані, тепер буде працювати у зв’язці з Lumen. Своєю чергою плагін Quixel Bridge тепер буде інтегрований у сам рушій. З його допомогою готові ассети можна відразу переносити на «сцену» мишкою, відразу переходячи до деталей планування локації.
Unreal Engine 5 приносить також і новий вид згаданих ассетів — Mega Assemblies. Їхня особливість у тому, що вони збираються з декількох мегасканів. Щоб усе це не перевантажувало систему, буде працювати World Partition — він розбиває карти на окремі одна від одної частини, які прогружаются незалежно від інших.
Система Data Layers дає можливість створювати різні версії однієї й тієї ж сцени незалежно одна від одної, а Full Body IK Solver дозволить швидко робити анімації, включаючи контекстні.
З’явиться також система Game Feature Plugins — вона дозволить вводити в гру нові можливості набагато швидше, ніж це було раніше, не зачіпаючи гейм-плейне ядро. Розробники можуть ввести нові способи взаємодії зі світом, не порушивши всю цілісність системи. На презентації, як приклад такої можливості, головній героїні демо прямо в реальному часі додали можливість здійснювати магічну атаку.
Варто згадати й систему Animation Warping — вона підлаштовує однакові анімації під різні ситуації. Наприклад, щоб анімація стрибка виглядала більш реалістично, а не переривалася, якщо персонаж стрибає в бік об’єкта на височини.
Анімації розробники зможуть редагувати прямо в самому двигуні. За звук відповідатимуть Метазвуки. Epic Games обіцяє, що система дасть повний контроль над звучанням гри.
Unreal Engine 5 вже з’явився в ранньому доступі. Знайти його можна на офіційному сайті. Переглянути повний запис презентації можна прямо тут.
Нагадаємо, що в Epic Games Store в ранньому доступі вийшла платформа, у якій можна створювати й монетизувати власні ігри за допомогою безоплатних інструментів.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливі новини. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері стежте в нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут.