Після прибуття потягу на виході не поспішайте та обов'язково перевіряйте свої речі
Укрзалізниця від початку 2025 року отримала 11 445 заявок із проханням знайти загублені речі, торік цих запитів було на 40% менше. Окрім навушників, ключів, документів, гаманців і сумок пасажири губили різні цікавинки — шолом для кота, кущі лохини, укулеле, деревʼяний меч і навіть портмоне з фото Степана Бандери. Для того, аби повернути речі пасажири мають заповнити заявку. Про це повідомили у пресслужбі компанії.
Після прибуття потягу на виході не поспішайте та обов'язково перевіряйте свої речі — чи на місці ваші кущі та розсада, коти, вудочки та шоломи. А якщо ви все ж загубили свої речі, заповніть форму.
"Наші спеціалісти оперативно допоможуть знайти їх та повернути вам. Будь ласка, уважно заповнюйте дані, адже після оформлення заявки ви не зможете внести зміни. Введені дані оброблятимуться конфіденційно і виключно для опрацювання вашого запиту. Вкажіть якомога більше деталей. Це суттєво допоможе прискорити пошук. Ми оброблюємо заявки та зв'язуємося з пасажирами зазвичай впродовж доби дотримуючись черги. Розуміємо, що ви тривожитеся та засмучені, але просимо поставитися з розумінням і чекати на відповідь", - уточнили в Укрзалізниці.
Укрзалізниця змінила кількість рейсів, для яких ввели верифікацію через Дія.Підпис у тестовому режимі з 1 серпня. Це необхідно, щоб запобігти зловживанням та протидіяти квитковим спекулянтам. Підтвердження особи знадобиться під час купівлі квитків на такі внутрішні рейси:
Щоб придбати або повернути квитки на ці поїзди, пасажирам потрібно буде верифікувати акаунт в застосунку Укрзалізниці. Щоб забезпечити доступ до цих квитків пасажирам, які не мають паспортів нового зразка або можливості їх оновити, залишається продаж квитків на ці поїзди також доступним в низці конкретних кас: