Гурт Zwyntar намагався полюбовно вирішити конфлікт, але коміки включили ігнор
Гурт Zwyntar розповів, чому вони подадуть до суду на “Квартал 95” і чому не вийшло вирішити це питання полюбовно. А також чому у них остаточно зникла толерантність до росіян. Всім цим вони поділилися у подкасті Альберта Цукренко “СучЦукрМуз”.
У травні цього року “Квартал 95” використав в своєму шоу без дозволу мелодію пісні “Мексиканець” гурту Zwyntar. Спочатку коміки звернулися до музикантів з пропозицією використати мелодію, але гурт відмовив. Для “Кварталу” це перша подібна історія. Зазвичай зіркові музиканти ніколи не заперечували. Для останніх це завжди був додатковий елемент промо. Zwyntar вирішили, що такої реклами їм не потрібно.
“Якби вони зробили просто алюзію чи пародію, питань би не було. Це б підпадало під законодавство. Але спитавши дозволу і отримавши відмову вони просто взяли нашу мелодію і наклали на неї лівий текст, який абсолютно немає відношення ані до нашої пісні, ані до пародії. Це не пародія, а новий твір. Я не можу розказати все, по це адвокатські справи.
Ми не хотіли лізти в супер скандал, хоча він розкрутився так чи інакше. Але ми навмисно його не розкручували, бо хотіли порішати все медіацією, коли все вирішується полюбовно. На заході це зараз популярна тема, коли просто всі збираються за столом і знаходять по середині якесь рішення. У нас не було ніяких супервимог. Ми послали до них запит, але вони увімкнули ігнор.
Всі кажуть: “Давайте, ідіть до суду та засудіть їх!” Але це не дуже просто, тому що це потребує дуже великого збору матеріалів і підготовчого процесу. Наш адвокат працює, але ми не форсимо цю тему”, - каже лідер гурту Саша Кладбіще.
Не дивлячись на фатально-готичний образ музиканти гурту Zwyntar, як і всі емоційно дуже важко переживають цю війну. На данному етапі вона зробила їх більш жорсткими до агресора. Дівчата самі визнають, що ще на початку війни вони були більш толерантними.
“Нас торкнулося розчеловєчіваніє. Раніше у мене був набагато більший запас толерантності до різних явищ, речей, власне до росіян. Будемо називати речі своїми іменами. Мені здавалося, що все не так однозначно і там є якісь хороші люди. І це якось виправдовує, що вони не беруть участі у війні. Путін поганий, а є хороші росіяни.
Зараз мені абсолютно байдуже, чи є там хороші, тому що саме існування цієї культури і у тому вигляді в якому зараз є вона настільки ворожа до нас, що розбиратися, хто там хороший, а хто ні немає ніякого бажання. Вони всі в цій масі і це викликає відторгнення будь чого, що звідти походить. Немає бажання шукати в Содомі праведників”, - каже музикант гурту Наталя Ференс.
“Як казала одна поетеса: “Мене любов ненависті навчила”. Дуже багато кого і чого я люблю Росія знищила. Тому це навчило мене ненависті. Тому люди, які кажуть, що вони за все хороше, за добро і треба все розуміти, насправді нікого не втрачали в великих кількостях те що вони люблять. Можна бути буддистським монахом або праведником, який всіх прощає. Але це якийсь інший щабель усвідомлення. Я знаходжуся та тому, на якому я зрозуміла, що таке справжня ненависть. Коли ти втрачаєш і тобі дуже сильно болить.
Ще дуже важлива тема - люди, котрі кажуть, що треба пробачати. Але пробачати можна того, хто його просить. Якщо людина усвідомила та покаялася. Тоді можна подумати, чи є у тебе в серці місце для такого пробачення. Але нам пропонують пробачити тих, хто навіть не думає про це. Навпаки, вони ще більше розкручують спирать цієї ненависті. Але це буде акт зла, коли ти дозволяєш йому нарощуватися. Прощати ворогу це зло”, - вважає лідерка гурту.