У Київстар відреагували на скаргу чоловіка
Абоненту Київстар знадобилася історія дзвінків з сотнями позицій. Він написав звернення, але оператор відмовив, бо що номер йому не належить. Свій коментар клієнт залишив 23 грудня під публікацією компанії.
Чоловік обурений відповіддю Київстар на його прохання надати виписку історії дзвінків. Він користується послугами оператора з 2007 року, але у компанії кажуть, що номер йому не належить.
"Натикався на негативні відгуки про Київстар, але сприймав їх скептично. Прийшов і мій час. Знадобилась мені історія дзвінків (сотні позицій). У підтримці сказали робити скриншоти із застосунку. Тобто інформація там є, але витягнути в адекватному форматі я не можу. Написав звернення. Відповідь убила - "номер вам не належить". А кому належить номер, яким я користуюсь з 2007 року, на який у мене всі банки зав'язані? Просто максимальний рівень маразму", - скаржиться чоловік.
У Київстар відреагували на скаргу чоловіка. Там вказують, що його номер не зареєстрований на паспортні дані.
"Ймовірно, номер не зареєстрований на паспортні дані, тому ідентифікувати, кому саме він належить відсутня можливість", - заявили у Київстар.
Історія дзвінків (деталізація) доступна всім абонентам Київстар за останні 6 місяців. Ось найпростіші та офіційні способи отримати її:
1. Через додаток або сайт «Мій Київстар» (найшвидший і безкоштовний спосіб):
2. Через сервісний центр або магазин Київстар:
3. Якщо відмова («Номер вам не належить» або не відображається):