У Київстар відреагували на коментар жінки
Жінка користувалася піврічним тарифом від Київстару. Вона очікувала списання плати за наступний пакет, але її перевели на інший тариф та списали кошти. Відповідний коментар клієнтка залишила 20 грудня під публікацією компанії.
Вона незадоволена таким "сюрпризом" від Київстару. Абонентка розмірковує над тим, щоб змінити оператора.
"Київстар, може поясните, з якої радості ви без мого відома переключили мене на інший тариф? Був піврічний, вночі повинна була знятися плата на наступний пакет. А з ранку такий сюрприз......підключений інший тариф і знята за нього плата. З якого переляку? Ви впевнені, що мені він потрібен? Мабуть, будемо прощатися з вами", - скаржиться жінка.
У Київстар відреагували на коментар жінки. Там вказують, що коригування плати за її тариф відбулось через збільшення вартості електроенергії для підприємств, дорожчими стали й інші ресурси.
"Коригування плати за ваш тариф відбулось через збільшення вартості електроенергії для підприємств, дорожчими стали й інші ресурси. Ми розуміємо, що будь-яке підвищення – неприємне, але це вимушений і економічно обґрунтований крок, щоб зв’язок залишався стабільним", - заявили у Київстар.
Раніше ми писали, що з 1 грудня 2025 року оновлюються умови двох тарифів контракту — Дзвінки для батьків 2020 та ЛЮБОВ до батьків. Зміниться вартість тарифів, при цьому збільшаться обсяги окремих послуг, зокрема, хвилин на номери інших мереж України.
Оновлена вартість тарифів
Водночас абоненти цих тарифів зможуть користуватися додатковими можливостями у роумінгу. У межах інтеграції України до єдиного роумінгового простору з країнами ЄС, обсяги тарифів Дзвінки для батьків 2020 та ЛЮБОВ до батьків діятимуть і в країнах Роумінгу як вдома.
Оновлені умови у країнах Роумінгу як вдома