Передавайте коректні покази лічильника протягом двох останніх днів поточного і перших трьох днів наступного місяця – і платіть лише за той обсяг електроенергії, який дійсно спожили
Стартував новий період передачі показів лічильника електроенергії ДТЕК Дніпровські електромережі. З цими даними енергетики розрахують фактичний обсяг електроспоживання за місяць, а постачальники сформують коректні платіжки. Але що робити, якщо ви випадково надіслали неправильні покази? Не панікувати й виправити помилку до 3 серпня за інструкцією від ДТЕК.
Якщо ви передавали в чат-боті ДТЕК Дніпровські електромережі у Viber або Telegram покази і помітили в них помилку, ви можете одразу повторно внести в чат-бот правильні покази – система зафіксує ті дані, які були отримані останніми. У випадку, коли надіслані вами покази є меншими за попередні або перевищують допустимий для вашої оселі ліміт – чат-бот попросить надати фотографію лічильника для підтвердження даних. На фото мають бути чітко видно:
Щоб перевірити, чи покази вже відкориговані, у чат-боті ДТЕК Дніпровські електромережі натисніть кнопку «Меню», далі – «Передати покази» й оберіть адресу об'єкта. Ви отримаєте повідомлення з останніми (тобто оновленими) показами. Передавайте коректні покази лічильника протягом двох останніх днів поточного і перших трьох днів наступного місяця – і платіть лише за той обсяг електроенергії, який дійсно спожили.