“Я готовий на все заради миру в Україні. Якщо завтра Україну приймуть до ЄС та НАТО, я більше не потрібний. Але поки цього не буде, я захищатиму свою країну”
"Це був такий час, коли всі записувалися до тероборони, і були великі черги. Я попросив зайняти мені місце в черзі, щоб я зміг записатися"
Всі ми інколи вдаємо, що все добре, хоча по факту ні. В такі моменти твоє тіло ніби онімівше від душевного болю хоче втекти кудись на вулицю, де холодно і вогко, бо тільки там твій внутрішній стан співпадає з тим що назовні. Задихаючись, ти кричиш в пустоту про те, як тобі погано.
Усі гроші на картці клієнта ПриватБанку у розмірі 40 тисяч гривень заблоковані
Клієнт ПриватБанку скаржиться на блокування картки. Це відбулось після переказу 9 тисяч гривень на його рахунок. Фінустанова запропонувала два варіанти розв'язання питання - віддати гроші, або домовитися про відхилення заяви.
Як зазначається у скарзі, що опублікована на сайті "Мінфіну", клієнт не знає, як він може зв'язатися з тим, хто переказав гроші. За його словами, ПриватБанк без розгляду заблокував його особисті кошти.
"Після здійснення мені p2p (миттєвий переказ грошей із картки на картку Visa/Mastercard) переказу в розмірі 9 тисяч гривень за послугу мою карту заблокували. Зв'язавшись з банком я дізнався, що людина, яка переказувала гроші, написала заяву, що вона відмовляється від переказу. Бігаючи по відділеннях рішення, я так і не знайшов. Усі гроші на картці у розмірі 40 тисяч гривень були заблоковані. ПриватБанк запропонував два варіанти розв'язання питання. 1. Віддати гроші заявнику 2. Домовитися із заявником, щоб він відхилив заяву. Скажіть, будь ласка, як я можу зв'язатися з цією людиною. Тобто будь-який клієнт Привату після оплати ним послуги та отримання її може повернути гроші собі назад. Людина вказала, що перерахувала гроші шахрайським шляхом. Звідки шахраї взяли тоді мою карту? І навіщо їм потрібно було мені перераховувати гроші. Приват без розгляду блокує мої особисті кошти і змушує мене переказати гроші назад", - розповів клієнт.
У ПриватБанку наголошують, що у разі звернення від поліції, його не можуть ігнорувати. Там також говорять, що потрібно спробувати врегулювати питання з відправником.
"У разі звернення від правоохоронних органів, ми не можемо його ігнорувати. Якщо у вас залишились контакти відправника, відколи надавали йому послугу, можете спробувати врегулювати питання з відправником. Якщо ви надали послугу стороннім особам та не маєте контактів платника, можете врегулювати питання також через правоохоронні органи", - наголосили у фінустанові.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут.