У четвер та п'ятницю 26-27 грудня на небі сформується напружена конфігурація
«Для мене «Різдвяна» про час, якого завжди мало, який іноді хочеться зупинити, сповна насолодитися моментом щастя… Свята ж - це паузи, які дозволяють пригальмувати, озирнутися назад, побути - якщо є така можливість - з найріднішими. Для величезної кількості українців зібратися сьогодні на свята сімейним колом - справжня розкіш…», - Колос.
Усі гроші на картці клієнта ПриватБанку у розмірі 40 тисяч гривень заблоковані
Клієнт ПриватБанку скаржиться на блокування картки. Це відбулось після переказу 9 тисяч гривень на його рахунок. Фінустанова запропонувала два варіанти розв'язання питання - віддати гроші, або домовитися про відхилення заяви.
Як зазначається у скарзі, що опублікована на сайті "Мінфіну", клієнт не знає, як він може зв'язатися з тим, хто переказав гроші. За його словами, ПриватБанк без розгляду заблокував його особисті кошти.
"Після здійснення мені p2p (миттєвий переказ грошей із картки на картку Visa/Mastercard) переказу в розмірі 9 тисяч гривень за послугу мою карту заблокували. Зв'язавшись з банком я дізнався, що людина, яка переказувала гроші, написала заяву, що вона відмовляється від переказу. Бігаючи по відділеннях рішення, я так і не знайшов. Усі гроші на картці у розмірі 40 тисяч гривень були заблоковані. ПриватБанк запропонував два варіанти розв'язання питання. 1. Віддати гроші заявнику 2. Домовитися із заявником, щоб він відхилив заяву. Скажіть, будь ласка, як я можу зв'язатися з цією людиною. Тобто будь-який клієнт Привату після оплати ним послуги та отримання її може повернути гроші собі назад. Людина вказала, що перерахувала гроші шахрайським шляхом. Звідки шахраї взяли тоді мою карту? І навіщо їм потрібно було мені перераховувати гроші. Приват без розгляду блокує мої особисті кошти і змушує мене переказати гроші назад", - розповів клієнт.
У ПриватБанку наголошують, що у разі звернення від поліції, його не можуть ігнорувати. Там також говорять, що потрібно спробувати врегулювати питання з відправником.
"У разі звернення від правоохоронних органів, ми не можемо його ігнорувати. Якщо у вас залишились контакти відправника, відколи надавали йому послугу, можете спробувати врегулювати питання з відправником. Якщо ви надали послугу стороннім особам та не маєте контактів платника, можете врегулювати питання також через правоохоронні органи", - наголосили у фінустанові.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут.