Агресія Росії – це не лише прямий напад на Україну, але й загроза основам світового миру. Нездатність Ради Безпеки ООН зупинити імперіалістичні амбіції свого постійного члена підриває її авторитет та легітимність міжнародного права
Луна знаходиться в зростаючій фазі, а значить сприяє новим починанням, дає нам додаткову енергію
“Тихий дощ” — це лірична подорож, де похмурого осіннього вечора ти можеш залишитися наодинці зі своїми думками. Здається, місто дихає ритмом цієї пісні, й навіть на перший погляд байдужі бетонні стіни вбирають у себе цю мелодію. І кожен стає свідком цієї магії й частиною осінньої симфонії — меланхолійної, але водночас сповненої тихої надії на новий світанок.
З картки, якою користувалася жінка, здійснили фінансові послуги на суму 24 тисячі гривень
Жінка дізналась від Водафон про те, що її номер прив'язано до іншої SIM-карти. Через це ПриватБанк заблокував операції по картках. Вона звернулася до суду по компенсацію.
Як наголошується у рішенні Івано-Франківського міського суду Івано-Франківської області, з картки, якою користувалася жінка, здійснили фінансові послуги на суму 24 тисячі гривень. На час початку використання третіми особами картки залишок складав -241,04 гривень.
Жінка вимагає ПриватБанк відновити залишок коштів на її рахунку до -241,04 гривень та відновити залишок коштів на картці "Юніора". Також вона вимагає суд стягнути з фінустанови 10 тисяч гривень моральної шкоди.
"Позивачка не довела, що було зламано акаунт у Приват24. Відповідні пояснення є надуманими нею, оскільки доступ до банківських карткових послуг третя особа отримала у спосіб поєднання номера телефону "ВФ Україна", що перебував у її користуванні, а не через стороннє втручання в програмний комплекс Приват24" - йдеться у матеріалах справи.
Суд відмовив жінці у задоволенні позову до ПриватБанку. Вона вимагала відновити залишок коштів на її рахунку до -241,04 гривень, відновити залишок коштів на картці "Юніора" та стягнути 10 тисяч гривень моральної шкоди.
"Позивачка втратила управління мобільним номером, який, за змістом позову, обслуговує "ВФ Україна", а не ПриватБанк. Так само вона не внесла в інформаційну систему фінустанови інформацію про втрату позивачем контролю за телефоном. Негативні наслідки своєї бездіяльності переклала на банк, а також додатково пред'явила вимогу про стягнення моральної шкоди. Жінка не довела, що відповідач порушив будь-які її права", - зазначили у суді.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут.