У мережі супермаркетів запевнили, що скандальний товар буде знято з продажу, а виробник має змінити упаковку.
У мережі супермаркетів VARUS відреагували на скандал з морозивом виробництва ТОВ "ТБ Мушкетер і К", на упаковці якого є прапор рф та російськомовний опис. Компанія "ОМЕГА", яка керує супермаркетами, вирішила зняти цю продукцію з продажу, оскільки вважає російську символіку на товарах неприпустимою.
Про це йдеться у відповіді ТОВ "ОМЕГА" на запит Інформатора. У компанії зазначили, що VARUS має чітку позицію щодо війни рф проти України і з початку повномасштабного вторгнення принципово вважає, що "будь-яка російська символіка не є допустимою на товарах, які продаються в магазинах мережі".
"Щодо продукці ТОВ «ТБ Мушкетер | К» була проведена внутрішня перевірка. Наразі морозиво «Пломбір дитинства» від ТОВ «ТБ Мушкетер | К» вилучається та буде знято з реалізації по всій мережі. Також в VARUS провели внутрішні заходи щодо запобігання таких ситуацій у майбутньому. Даний товар може знову зʼявитися на полицях VARUS лише за умови зміни етикетки", - заявили в компанії.
Журналісти Інформатора відвідали одразу декілька супермаркетів Varus у Дніпрі, аби перевірити, чи дійсно товар з російським прапором прибрали з полиць. Виявилося, що через резонанс, викликаний нашою публікацією, знайти те саме морозиво на полицях вже не вдасться.
5 серпня читачі Інформатора повідомили, що в мережі супермаркетів VARUS продається морозиво "Пломбір дитинства" виробництва компанії з Дніпра ТОВ "ТБ Мушкетер і К", упаковка якого містить російський прапор та опис товару російською мовою.
Інформатор спробував зв’язатися із сервісною службою ТОВ "Мушкетер", і виявилося, що повідомлення для користувачів досі записане російською мовою. В Україні діє закон, згідно з яким ще у 2020 році вся сфера обслуговування мала перейти на українську.
Згодом Інформатор отримав коментар власника ТОВ "ТБ Мушкетер і К" Михайла Факторовича щодо скандалу із символікою окупантів та написом російською мовою на продукції його фірми. Він заявляє, що внесення змін передбачає додаткові фінансові витрати, а претензії споживачів необгрунтовані. Також бізнесмен рекомендував тим, кого образила російська мова та символіка на упаковці, "йти на фронт".
"Читач, який бігає, прапорці розшукує, а чого він не на фронті? Він же, напевно, молодий хлопець? Я таких дуже не люблю! Ти такий патріот — йди на фронт! (...) Оце моя офіційна відповідь. І мені дуже хотілося б знати його прізвище і з’ясувати, чому він не на фронті. А! Конфіденційна інформація? А поливати брудом і ховатися від фронту можна?",— заявив Факторович.
Зрештою, бізнесмен заявив, що компанія не мала наміру пропагувати "рускій мір", а щодо російського прапора на упаковці, то це, за словами Факторовича, недогледіли менеджери компанії.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут.