Монобанк виставив клієнтці заборгованість за користування кредитним лімітом у розмірі 40 998 гривень - що вирішив суд?

Монобанк виставив клієнтці заборгованість за користування кредитним лімітом у розмірі 40 998 гривень - що вирішив суд?

Читать на русском

Клієнтка вважає, що працівники банку нав'язали послугу по кредитному ліміту та самостійно його використали

Читать на русском
Монобанк
У клієнтки Монобанку виникла заборгованість у 40 998 гривень

Клієнтка вважає, що працівники банку нав'язали послугу по кредитному ліміту та самостійно його використали

Клієнтка Монобанку дізналася про заборгованість у розмірі 40 998 гривень. Вона виникла за користування кредитним лімітом. Жінка звернулася до суду та вимагає від фінустанови компенсацію 140 998 гривень.

Як зазначається у рішенні Приморського районного суду Одеси, жінка, знаходячись у торговельному центрі Одеси звернулася до представника Монобанку для отримання банківських послуг, а саме - отримання пластикової дебетової картки. Вона підписала анкету-заяву до договору.

Жінка попросила представника банку відключити послугу з надання кредитного ліміту. Вона отримала претензію про існування в неї заборгованості за користування кредитним лімітом згідно з договором у розмірі 40 998 гривень. Їй довелося звертатися до поліції з заявою про здійснення стосовно неї шахрайських дій за ст. 190 Кримінального кодексу України. 

Клієнтка вважає, що працівники банку нав'язали послугу по кредитному ліміту та самостійно його використали, та здійснюють спробу стягнути зазначену заборгованість з неї, яка не користувалася кредитними коштами. Вигода полягає в тому, що її позбавили можливості, у разі необхідності, укласти кредитний договір з іншою фінансовою установою, у зв'язку з тим фактом, що її дані знаходяться в бюро кредитних історій з негативною позначкою. Моральна шкода полягає у знищенні репутації та погіршенні здоров'я через постійні дзвінки та повідомлення у месенджерах.

Вимоги жінки 

  • Розірвати договір про надання банківських послуг, укладений між нею та АТ "Універсал Банк",
  • визнати дії працівників банківської установи АТ "Універсал Банк" такими, що порушують її права з отримання банківських послуг,
  • стягнути з АТ "Універсал Банк" на її користь матеріальну шкоду - 40 998 гривень, моральну шкоду - 100 тисяч гривень.

Розгляд справи 

Суд з'ясував, що на виконання умов договору жінці видали картку, на яку за її заявкою через мобільний додаток встановили кредитний ліміт. Як вбачається з довідки про рух коштів по картці вона активно користувалася кредитними коштами, а також послугою "Розстрочка". Клієнтка здійснювала входи до мобільного додатку Монобанк та поповнювала картку на загальну суму 8 952 грн, що підтверджується витягом.

"Отже, посилання жінки на те, що вона не користувалася карткою, а лише її активувала є безпідставними", - зазначили у суді. 

Яким було рішення суду? 

Суд відмовив жінці у задоволенні позову. Монобанк не здійснював неправомірних дій щодо неї. 

"Судом не встановлено неправомірних дій з боку акціонерного товариства "Універсал Банк", у зв'язку з чим вимоги позивачки про стягнення моральної шкоди необґрунтованими та такими, що не підлягають задоволенню", - наголосили у суді. 

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Ми використовуємо файли cookie, щоб забезпечити належну роботу сайту, а вміст та реклама відповідали Вашим інтересам.