Світила сприятимуть успішному просуванню наших планів
“Це розповідь про взаємне кохання, де кожен день стає святом, коли поряд та людина, яка здатна захистити й підтримати. Це пісня про кохання, яке дарує надію і спокій, роблячи світ теплішим і світлішим лише завдяки тому, що поряд саме він.”, — розповіла Alena Omargalieva.
Близько 5000 клієнтів банку щомісяця ведуться на шахрайські схеми та втрачають кошти
У червні майже 26 тисяч клієнтів monobank або самі передали дані по картці шахраям, або зробили це під примусом. Масштаби злочинних схем щодо карток такі, що це має лікуватися як важке захворювання.
Про це написав співзасновник Monobank Олег Гороховський.
«Іноді у мене складається відчуття, що фінансова обізнаність має щепитися як вакцина - прийшов до лікарні, зайшов у спеціальний кабінет, тобі лікар дзвонить ти повідомляєш йому пін-код своєї картки з тебе списується Х грн. і ти вакцинований. Також потрібні спеціальні кабінети для вакцинації від брокерів, від викупу родичів та виграшу у випадкові лотереї», - написав у своєму телеграм-каналі Гороховський.
За його словами, близько 5000 клієнтів щомісяця «проходять вакцинацію не в умовах стаціонару, а вдома».
«Це дуже схоже на самолікування. А самолікування, як відомо, може бути шкідливим для вашого здоров'я, особливо ментального», - заявив співзасновник Monobank.
Він навів статистику щодо випадків крадіжки грошей з карток клієнтів банку за неповні 5 місяців у 2023 році. Цифри показують, що виманювання заощаджень поставлено «на потік» та є дуже прибутковим «бізнесом».
«Подивіться на динаміку шахрайства за нашими картами...І це при тому, що ми досягли космічного рівня протидії. Наші моделі зупиняють більше 80% цього безумства і якби не вони, ці цифри були б утричі-вчетверо вищими», - вважає Гороховський.
На сайті відгуків про роботу компаній, один з клієнтів Monobank розповів, як злодії намагалися вночі вкрасти його гроші. За його словами, система безпеки банку виявилася слабкою.
«Шахраї вночі робили 6 спроб списання коштів на загальну суму 50000 грн!!! З цих шести спроб банк заблокував лише 4 спроби, а дві спроби вдало пропустив!!! В мене питання до системи охорони банку та до керівництва: чому мене не повідомили про підозрілі дії тих двох спроб, а дозволили списати кошти?», - написав засмучений клієнт.
В банку порадили не передавати дані навіть знайомим та друзям, не зберігати паролі та дані картки у нотатках та записках. Також не треба вводити дані картки на підозрілих або фішингових сайтах, ресурсах та застосунках.
«Також звертаємо увагу, що співробітники банку ніколи не дзвонять і не запитують персональні дані, такі як: ПІН-код, пароль зі смс, CVV-код, термін дії картки», - відповіли на критику у Monobank.
Клієнтам нагадали, що у банку є Anti-fraud-моніторинг – для блокування підозрілих транзакцій та контролю аномальної поведінки клієнтського рахунку.
«Наприклад, у разі підозрілих операцій, банк може обмежити деякі операції або відправити врізки в застосунок з попередженням, а клієнт може вибрати, чи продовжувати операції, або скасувати», - йдеться у відповіді працівника фінустанови.
Раніше Інформатор писав, чи можна зайти в акаунт Monobank з двох пристроїв.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте у нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал Viber можна тут.