“Я готовий на все заради миру в Україні. Якщо завтра Україну приймуть до ЄС та НАТО, я більше не потрібний. Але поки цього не буде, я захищатиму свою країну”
"Це був такий час, коли всі записувалися до тероборони, і були великі черги. Я попросив зайняти мені місце в черзі, щоб я зміг записатися"
Всі ми інколи вдаємо, що все добре, хоча по факту ні. В такі моменти твоє тіло ніби онімівше від душевного болю хоче втекти кудись на вулицю, де холодно і вогко, бо тільки там твій внутрішній стан співпадає з тим що назовні. Задихаючись, ти кричиш в пустоту про те, як тобі погано.
Усього було здійснено шість спроб на суму 50 000 гривень. З них лише чотири спрацювали на захист та були заблоковані
Один із клієнтів monobank, який вже понад три роки користується послугами цієї фінансової установи, зіткнувся з неприємною ситуацією. Зловмисники спробували здійснити списання коштів з його кредитної картки в нічний час. Клієнт поділився своїми роздумами. Банк відповів на ситуацію та порадив, як захистити себе від злочинців.
Про це йдеться в одному з відгуків клієнта monobank.
"Чому ж все-таки 4 спроби відхилено було, а дві ні? Списання відбувалося на одного того самого шахрая, а дії банку були різні!", - повідомив користувач.
Усього було здійснено шість спроб на суму 50 000 гривень. З них лише чотири спрацювали на захист та були заблоковані. Інші дві спроби пройшли непомітно. Вони дозволили шахраям списати кошти.
У відповідь на ситуацію, техпідтримка monobank заявила, що не може повністю розкрити всі деталі інциденту через дотримання банківської таємниці. Водночас вона звернула увагу клієнтів на деякі прості, але дуже важливі правила безпеки:
У банку без відділень розробили Anti-fraud-моніторинг, який контролює підозрілі транзакції та аномальну поведінку клієнтських рахунків. Зокрема, у разі підозрілих операцій, банк може обмежити деякі операції або надіслати повідомлення клієнтам з попередженням. Клієнти мають право вибору, чи продовжувати операції, чи скасувати їх.
Monobank також очікує, що торгова точка поверне кошти впродовж певного терміну. Якщо повернення не відбудеться, клієнт може звернутися до банку із запитом на оскарження транзакцій через платіжну систему.
Раніше Інформатор повідомляв, що ще один клієнт monobank стикався з проблемою. Він не міг зайти на свій акаунт з іншого телефону. Самі ж користувачі зазнали проблем з використанням додатка банку вдень 20 липня.
У monobank також розповідали, які емодзі використовують клієнти під час переказів коштів найчастіше. Найпопулярнішим стало "червоне серце". Його в описі до транзакцій використовували понад 20% людей.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут.