Шахраї списали кошти з кредитки клієнта Monobank: як це сталися і що порадили в банку

Усього було здійснено шість спроб на суму 50 000 гривень. З них лише чотири спрацювали на захист та були заблоковані

monobank підтримка
Банк закликає не панікувати. Фото: monobank

Один із клієнтів monobank, який вже понад три роки користується послугами цієї фінансової установи, зіткнувся з неприємною ситуацією. Зловмисники спробували здійснити списання коштів з його кредитної картки в нічний час. Клієнт поділився своїми роздумами. Банк відповів на ситуацію та порадив, як захистити себе від злочинців.

Про це йдеться в одному з відгуків клієнта monobank.

"Чому ж все-таки 4 спроби відхилено було, а дві ні? Списання відбувалося на одного того самого шахрая, а дії банку були різні!", - повідомив користувач.

Усього було здійснено шість спроб на суму 50 000 гривень. З них лише чотири спрацювали на захист та були заблоковані. Інші дві спроби пройшли непомітно. Вони дозволили шахраям списати кошти. 

Як захистити себе від шахраїв: рекомендації monobank

У відповідь на ситуацію, техпідтримка monobank заявила, що не може повністю розкрити всі деталі інциденту через дотримання банківської таємниці. Водночас вона звернула увагу клієнтів на деякі прості, але дуже важливі правила безпеки:

  1. Ніколи не передавайте особисті дані навіть знайомим чи друзям.
  2. Уникайте зберігання паролів та інформації про картки у нотатках або записках.
  3. Не вводьте дані своєї картки на підозрілих або фішингових сайтах, ресурсах, застосунках.
  4. Пам'ятайте, що співробітники банку ніколи не запитують персональні дані, такі як ПІН-код, пароль зі смс, CVV-код, термін дії картки.

У банку без відділень розробили Anti-fraud-моніторинг, який контролює підозрілі транзакції та аномальну поведінку клієнтських рахунків. Зокрема, у разі підозрілих операцій, банк може обмежити деякі операції або надіслати повідомлення клієнтам з попередженням. Клієнти мають право вибору, чи продовжувати операції, чи скасувати їх.

Monobank також очікує, що торгова точка поверне кошти впродовж певного терміну. Якщо повернення не відбудеться, клієнт може звернутися до банку із запитом на оскарження транзакцій через платіжну систему.

Раніше Інформатор повідомляв, що ще один клієнт monobank стикався з проблемою. Він не міг зайти на свій акаунт з іншого телефону. Самі ж користувачі зазнали проблем з використанням додатка банку вдень 20 липня.

У monobank також розповідали, які емодзі використовують клієнти під час переказів коштів найчастіше. Найпопулярнішим стало "червоне серце". Його в описі до транзакцій використовували понад 20% людей.

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут.

Головна Актуально Informator.ua Україна на часі Youtube