«Мій телефон прослуховують»: чому чоловік багато років судився з «Київстар»

Читать на русском

Клієнт звертався в Антимонопольний комітет, суди та поліцію

Читать на русском
«Мій телефон прослуховують»: чому чоловік багато років судився з «Київстар»
Чоловік був клієнтом оператора з 2013 року

Клієнт звертався в Антимонопольний комітет, суди та поліцію

Багато років чоловік скаржився на компанію «Київстар», проте не переставав бути їх клієнтом. Він звинувачував компанію в неякісних послугах, у примушуванні купувати СМС оптом та прослуховуванні телефону. Він подав не один позов до суду і детально розповідав, як компанія нібито краде його гроші. Проте жодного разу суд не став на його сторону.

У квітні 2021 року чоловік змінив Сім-картку 3G та 4G в сервіс-центрі «Київстар» у Мелітополі. Однак працівники центру не попередили, що після заміни картки він не зможе її використовувати у старих кнопкових телефонах. Вже у суді клієнт «Київстар» сказав, що якби він про це знав, то не міняв би свою Сім-картку.

Він також був невдоволений тим, що компанія не може відключити у нього повідомлення. Чоловік хотів позбавитися цієї опції тому, що впродовж пів року компанії «Кредит», «Манівео» та «Позика» нібито надсилали йому повідомлення і пропонували гроші в борг. За його словами, разом з СМС «надсилаються трояни та віруси, після яких смартфон починає глючити». Тому чоловік звертався до «Київстар» «з вимогою припинити це безчинство».

Ще компанія виявилася винною у тому, що на старому телефоні чоловіка не було інтернету. Клієнт назвав це порушенням Конституції та примушуванням для купівлі дорогих гаджетів.

Також, клієнта підстерігали й інші «пастки». Чоловік «випадково» натиснув кнопку «Гороскопи» та «Погода» у своєму мобільному та йому одразу надійшли повідомлення з прогнозами. Після цього кожного дня на телефон почали надходити СМС і знімались кошти. Хоча чоловік стверджував, що не замовляв цю послугу. За його словами «випадкове натискання кнопки на мобільному телефоні призводить до зняття коштів з рахунку».

«Мобільний телефон є приватною власністю позивача, а тому він має повне право беззастережно натискати усі кнопки (окрім виклику) і при цьому не перейматись, що з рахунку позивача будуть списані гроші, - так вважав клієнт «Київстар». - Випадкове натискання кнопки у мобільному телефоні та миттєве зняття грошей свідчить про те, що мобільний оператор слідкує за своїми клієнтами, що є грубим порушенням Конституції України».

Чоловік придбав стартовий пакет мобільного оператора у 2013 році. З того часу він терпів такі «негаразди», допоки не подав позови до суду. До цього були звернення в Антимонопольний комітет та поліцію. В останній він розповідав, що його мобільний телефон прослуховується. Проте ні в «Київстар», ні в поліції до цього уважно не поставилися.

Що було у суді

Чоловік позивався до «Київстар» чотири рази і його вимоги були майже однакові. Перший раз був у 2014 році. Вдруге у 2019 році чоловік скаржився на незаконне зняття коштів. Він вимагав компенсувати йому 526,57 грн.

Втретє у 2021 році він просив суд, щоб компанія надала доступ до живого оператора, зробила доступне інтернет-налаштування для старих мобільних. Також, чоловіку було важливо платити за одну СМС, а не за цілий пакет. Всього він просив стягнути з оператора 2 тис. 010 грн. По-четверте у 2022 році він доєднав до цих вимог ще і відключення його номеру від СМС-сповіщень.

Проте у «Київстар» заявили, що з грудня 2013 року до кінця травня 2019 року у компанії з цим клієнтом не було укладено письмового договору. Тобто чоловік отримував послуги передплаченого зв`язку. Тому не було підстав говорити про ненадані послуги та зняті ні за що кошти з рахунку.

До того ж простим випадковим натисканням неможливо увімкнути послуги «Гороскоп» або «Погода». Проте, компанія повернула чоловіку кошти за це через лояльність до клієнтів.

Не дивлячись на всі зусилля та багато витраченої бумаги, жодного разу суд не став на сторону чоловіка. Навіть тоді, коли він оскаржував рішення в апеляції. І тоді, коли дійшов до Верховного Суду. І весь цей час він не переставав бути клієнтом оператора, хоча був незадоволений його роботою.

Інформатор писав, що у «Київстар» попередили - мобільний зв'язок в Україні може залишитися в режимі точкового покриття.

Ми використовуємо файли cookie, щоб забезпечити належну роботу сайту, а вміст та реклама відповідали Вашим інтересам.