"Ми використовуємо всі засоби для захисту нашої країни, тому ми не будемо вдаватися в деталі. Але ми просто даємо зрозуміти, що ми здатні та можемо відповісти"
"І поки весь світ чекає на диво від Трампа, дай Бог, ми з вами маємо не чекати, ми маємо не втрачати стійкості. Ми маємо пахати. Треба працювати кожен день, всім народом на стійкість всієї держави. Порізно виграти у цій битві просто неможливо"
Сонце увійде в активний і заповзятливий знак Стрільця: підвищиться наш ентузіазм, енергійність, бажання діяти, змінювати своє життя
Артист презентував нове музичне відео «7000 АЛЛО» у якому постав у стильних образах, зовсім незвичних для свого іміджу. Ця робота стала фундаментом для нового творчого напрямку виконавця.
Паливний ринок потребує реформування сплати ПДВ
Продавці пального повертаються до схем ухиляння від сплати ПДВ. Гарантією сплати податків могло бути зменшення ПДВ на користь пропорційного збільшення акцизу.
Про це заявив директор консалтингової групи "А95" Сергій Куюн.
"Щодо акцизного збору ми бачимо гарну платіжну дисципліну. Акциз держава навчилася гарно збирати. На жаль, не можна сказати того ж про податок на додану вартість", - зазначив експерт.
За його словами, мережі повернулися до використання схем ухиляння від сплати ПДВ.
«Є абсолютно робочі схеми, які витікають з цієї податкової оптимізації, яка була до 2022 року. Тому це питання залишається дуже важливим. Тут питання не тільки в тому , що держава недоотримує гроші , а в тому, що ті, хто сплачує ці податки, стають неконкурентноздатними і ринок курсує в «тінь». Від цього програють всі. Тому, реформування цього податку і схема, коли треба мінімізувати ПДВ до 7%, а можливо - до 0%, пропорційно збільшивши акцизний збір, буде гарантією сплати податків", - впевнений Сергій Куюн.
Як повідомлялося, з 1 липня 2023 року в Україні повернули оподаткування пального за довоєнними правилами та нормами. ПДВ знову повернулося до 20% та підвищилися акцизи.
У парламенті запропонували підняти акциз на скраплений газ до 169 євро за 1000 літрів. Нині цей показник становить 52 євро.
«На мій погляд, насамперед йдеться про справедливість. Чому сьогодні водій машини на бензині платить акцизу в чотири рази більше (акциз 213 євро), ніж хто на газу?… Може, той газ – це якийсь унікальний енергоносій, що пахне трояндами? Ні. Це такий же продукт нафтопереробки, як бензин або дизель», - вважає директор консалтингової групи А-95 Сергій Куюн.
Ще 15 років тому такі низькі ціни на автогаз були запроваджені задля популяризації цього виду пального. Це дало свої результати – Україна стала світовим лідером за споживанням LPG на транспорті. Наприклад у 2021 році близько 30% від усіх моторних палив припадало на автогаз.
На думку Куюна, підвищення акцизу додасть до ціни автогазу 4,5 гривні за літр. Зростання акцизу на автогаз спрямовуватиме з податків до бюджету додатковий 1 мільярд гривень щомісяця.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут.