McDonald’s вигадав жест для запрошення до ресторану без слів

Читать на русском

Вийшла реклама ресторану, у якій немає їжі, а є лише рух брів

Читать на русском
McDonald’s вигадав жест для запрошення до ресторану без слів
Стопкадр ролика Raise Your Arches

Вийшла реклама ресторану, у якій немає їжі, а є лише рух брів

McDonald’s запустив рекламну кампанію, в якій, що є незвичним для бренду кроком, вирішив не показувати ні свого ресторану, ні їжі. Лише рух брів.

Про це Інформатору стало відомо з публікації в ЗМІ.

 

Ролик «Raise Your Arches», створений агенцією Leo Burnett, побудований на ідеї, що запрошення взяти щось із McDonald’s настільки універсально, що його можна передати простим рухом брови. Кампанія, орієнтована на соціальні мережі, відзначає цей досвід серією рекламних оголошень і активацій.

Мішель Грем-Клер, директор з маркетингу McDonald’s у Великій Британії та Ірландії, сказала: «У важкі часи наше запрошення McDonald’s «Raise Your Arches» дає нації невеликий, але такий необхідний момент, щоб розслабитися та відчути себе добре. Ми сподіваємось, що кампанія підніме брови та посмішки по всій країні, і я не можу дочекатися, коли всі візьмуть участь».

У соціальних мережах компанія створила спеціальні лінзи для Snapchat та Instagram, які будуть піднімати брови користувачів, сподіваючись, що люди будуть використовувати їх, щоб запросити своїх друзів до McDonald’s.

Діджитал захоплення золотих арок McDonald’s у двох ресторанах побачать обрізану та анімовану літеру «М», що повторює підняті брови, як у ролику. Захід буде підкріплений рекламною акцією діджитал продажу, розробленою TMS, щоб стимулювати завантаження додатків та надавати клієнтам пропозиції та винагороди протягом двох тижнів, починаючи з «Блакитного понеділка» (16 січня).

Протягом наступних 12 місяців кампанію буде розширено на міжнародному рівні, і до руху приєднаються майже 40 ринків по всьому світу.

Блакитний Понеділок (англ. Blue Monday) — назва для позначення найбільш депресивного дня року, який припадає на понеділок останнього повного тижня січня. Термін Blue Monday (гнітючий, сумний понеділок) впровадив британський психолог Кліф Арналл (Cliff Arnall) 2005 року. Арналл визначив цю дату за допомогою математичної формули, яка містить метеорологічні дані (короткий день, низький рівень сонячної енергії), психологічні дані (усвідомлення недотримання новорічних обіцянок самому собі) і економічні (наближаються терміни, в які потрібно сплачувати кредити, пов'язані зі святковими закупівлями).

Що відомо про McDonald’s 

Компанія McDonald’s є світовим лідером у галузі швидкого обслуговування і налічує понад 40 тисяч закладів у більш ніж 120 країнах світу, які щодня обслуговують близько 70 мільйонів відвідувачів. Україна стала 102-ю країною, де почала розвиватися мережа. 24 травня, 1997 року поруч зі станцією метро "Лук’янівська" у Києві відкрився перший заклад McDonald’s у країні. Дізнатися більше про роботу закладів в Україні можна на сайті та в мобільному застосунку McDonald’s (в AppStore та Google Play).

Раніше Інформатор повідомляв, що McDonald’s відкрив перший заклад, у якому працюють роботи.

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут

Ми використовуємо файли cookie, щоб забезпечити належну роботу сайту, а вміст та реклама відповідали Вашим інтересам.