У Київстар відреагували на скаргу жінки
Жінка втратила телефон і намагалася заблокувати SIM-картку. Однак цього не вдалося зробити, бо оператор вимагав від неї інформацію, яку вона не пам'ятає. Про свою історію абонентка написала 18 жовтня на Facebook-сторінці.
Її просили назвати три номери, на які вона востаннє дзвонила, залишок на рахунку, дата і сума поповнення. Однак вона вважає, що мало, хто тримає вказану інформацію в голові.
"Шановний Київстар, я намагалася заблокувати картку з вкраденого телефона, користуючись вашою гарячою лінією і мало того, що не змогла це зробити, ще й отримала стрес. Непогана вдячність за стабільне поповнення і користування послугами. Цікаві правила блокування, які, мабуть, давно вже віджили своє. Три номери напам'ять, на які ви дзвонили (з датами). Причому обов'язково ви, а не вам. Точний залишок на рахунку, дата поповнення, сума поповнення. (Я боюся уявити, який алгоритм розблокування номера. Мабуть, не буду пробувати ніколи). Хтось справді зараз тримає ці всі цифри й дати в голові? До того ж йдеться про певну безпеку даних через втрату картки, тому людина нервує і пам'ять підводить ще більше. Дивно, шановні, дуже...Тут оператор запропонував мені сходити до них у приватні повідомлення. Це було прекрасним продовженням квесту. Я повторила все те саме оператору, який зрештою мені написав: "З нашого боку все коректно, ми тут щоб допомогти вам, але якщо ви не маєте повну інформацію, а саме 3 номери на які ви телефонували, двох номерів не достатньо". Це прикол?", - цікавиться жінка.
У Київстар відреагували на скаргу жінки. Там вказують, що перевірки дозволяють захистити номер і кошти від шахраїв.
"Прикро, що у вас залишився негативний досвід від спілкування з оператором. Ми розуміємо, що не завжди зручно мати під рукою документ або пригадати потрібну інформацію. Але саме ці перевірки дозволяють захистити ваш номер і кошти від шахраїв. Ми прагнемо зробити процес максимально зрозумілим і швидким. Напишіть, будь ласка, свій номер і деталі ситуації нам в особисті повідомлення для перевірки", - заявили у Київстар.