Абонентка Київстар натрапила на квест при спробі блокування SIM-картки викраденого телефона

У Київстар відреагували на скаргу жінки

Київстар
Абонентка Київстар не змогла заблокувати картку викраденого телефона

Жінка втратила телефон і намагалася заблокувати SIM-картку. Однак цього не вдалося зробити, бо оператор вимагав від неї інформацію, яку вона не пам'ятає. Про свою історію абонентка написала 18 жовтня на Facebook-сторінці.

Її просили назвати три номери, на які вона востаннє дзвонила, залишок на рахунку, дата і сума поповнення. Однак вона вважає, що мало, хто тримає вказану інформацію в голові.

"Шановний Київстар, я намагалася заблокувати картку з вкраденого телефона, користуючись вашою гарячою лінією і мало того, що не змогла це зробити, ще й отримала стрес. Непогана вдячність за стабільне поповнення і користування послугами. Цікаві правила блокування, які, мабуть, давно вже віджили своє. Три номери напам'ять, на які ви дзвонили (з датами). Причому обов'язково ви, а не вам. Точний залишок на рахунку, дата поповнення, сума поповнення. (Я боюся уявити, який алгоритм розблокування номера. Мабуть, не буду пробувати ніколи). Хтось справді зараз тримає ці всі цифри й дати в голові? До того ж йдеться про певну безпеку даних через втрату картки, тому людина нервує і пам'ять підводить ще більше. Дивно, шановні, дуже...Тут оператор запропонував мені сходити до них у приватні повідомлення. Це було прекрасним продовженням квесту. Я повторила все те саме оператору, який зрештою мені написав: "З нашого боку все коректно, ми тут щоб допомогти вам, але якщо ви не маєте повну інформацію, а саме 3 номери на які ви телефонували, двох номерів не достатньо". Це прикол?", - цікавиться жінка. 

Реакція Київстар на скаргу 

У Київстар відреагували на скаргу жінки. Там вказують, що перевірки дозволяють захистити номер і кошти від шахраїв.

"Прикро, що у вас залишився негативний досвід від спілкування з оператором. Ми розуміємо, що не завжди зручно мати під рукою документ або пригадати потрібну інформацію. Але саме ці перевірки дозволяють захистити ваш номер і кошти від шахраїв. Ми прагнемо зробити процес максимально зрозумілим і швидким. Напишіть, будь ласка, свій номер і деталі ситуації нам в особисті повідомлення для перевірки", - заявили у Київстар. 

Як захистити свою SIM-карту

  • Щоб ніхто крім вас не зміг замінити SIM-карту, оператор ретельно перевіряє інформацію за номером після подачі запиту. Проте ви можете додатково заблокувати можливість самостійної заміни SIM (якщо ці блокування не встановилися автоматично): щоб заблокувати послугу Самостійної заміни SIM — наберіть *245*1# або 466; щоб перевірити статус послуги — наберіть *245*3#; щоб зняти блокування — наберіть *245*2#, або зателефонуйте 466.
  • Зняти блокування можна у будь-який момент за телефоном 466.
  • Попри високий рівень захисту, оператор просить, особливо, якщо ви прив'язали свій номер до банківської картки, нікому не повідомляти PUK-код і серійний номер (ICC) вашої SIM-карти — це конфіденційна інформація.
  • Якщо на ваш номер надійшло повідомлення про спробу заміни SIM-картки, яку ви не ініціювали, не переймайтеся: перезавантажте телефон і будьте на зв’язку. Цього достатньо, щоб ваша SIM-картка була в безпеці.

Слідкуйте за нами у Telegram

Image
Оперативні новини та разбори: Україна, світ, війна

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Головна Актуально Україна на часі Youtube
Інформатор у
телефоні 👉
Завантажити