"Наш План перемоги повністю підготовлений – усі пункти, усі ключові акценти. Найголовніше тепер – рішучість реалізувати"
"Сталися деякі непорозуміння. Усе чудово, я вільний, коронувати мене не треба"
“На перший погляд, “Дочка ювеліра” не має глибоких сенсів і написана просто по приколу, щоб можна було уявити себе в цій фенсі атмосфері і заслеїти на тусовці, разом з друзями. І це правда так, я дійсно уявляю собі, як дівчата включають цей трек зранку, збираючись йти по своїм справам, слухають, заряджаються на ще один найкращий день і на повторі кажуть собі у дзеркало «I’m a queen of slay». Але є інша сторона, де закладено все ж таки те, що мене тригерить”, - поділилась GRISANA.
Події та тенденції, які принесе нам затемнення 18 вересня, впливатимуть на нас протягом двох років.
Перевозити українське зерно країна ЄС планує залізницею
Восени цього року Латвія має намір почати перевезення українського зерна. Залучать до цього процесу Національну державну залізничну компанію (LDz). Технологічні можливості такої логістики дозволяють транспортувати за рік від 500 тисяч до 1 млн тонн зерна.
Про це повідомило видання Delfi з посилання на заяву очільника правління компанії Ріналдса Плявнієкса. За його словами, раніше така схема перевезення українського зерна здавалась неможливою. Проте зараз він вважає, що процес перевалки може бути набагато оперативнішим саме за допомогою залізниці.
"До літа цього року я ставився до цього питання абсолютно скептично і вважав, що в індустріальних масштабах це неможливо. Зараз технологічні можливості логістики та перевантаження настільки розвинулися, що процес перевалки може бути набагато оперативнішим", – сказав Плявнієкс.
Донедавна левова частка сільськогосподарської продукції з України вивозилась по морю. Після того, як росія вийшла з "зернової угоди" у середині липня цього року, це стало неможливо. Бо країна-окупант загрожує обстрілювати усі судна, які йтимуть в українські порти.
США відразу почали шукати альтернативні маршрути для експорту зерна з України. Розглядають варіанти для вивозу продукції сухопутним шляхом. Ще можуть почати транспортування через води Румунії та Болгарії замість акваторії Чорного моря.
Німеччина також працює над тим, щоб українське зерно не залишилося у сховищах. Країна активізувала роботу з його вивезення залізницею. Йдеться про блокування 32 мільйонів тонн зерна. Відомо, що ціни на зерно ростуть на тлі блокади українських портів, але до кризових показників ще далеко.
Раніше Інформатор писав, що експорт зерна суходолом з України доведеться субсидувати коштами Євросоюзу. Усе через те, що при перевезенні на велику відстань вартість зерна стає значно вища за російські пропозиції на світовому ринку.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут.