У повідомленні ПриватБанку зазначається про помилку створення договору
Жінка через аферистів втратила кошти з рахунку. Вона має страховку від шахрайства, але ПриватБанк відмовив у поверненні коштів. Про свою історію клієнтка написала 30 липня на Facebook-сторінці.
За словами жінки, шахраї списали кошти з її рахунку. Вона звернулась за допомогою до ПриватБанку, але їй відмовили.
"Ну що ж, див і не очікувалось. ПриватБанк відмовив у поверненні коштів, тому що я сама знімала гроші з банкомата і мав би рацію, але чомусь проігнорував той факт, що шахраї мене перехопили на 3700 і я була впевнена що дію за інструкцією ПриватБанку. А ще в мене була страховка - захист від шахрайства, яку я справно виплачувала - і вгадайте що? Відмовили", - скаржиться жінка.
У повідомленні ПриватБанку зазначається про помилку створення договору. Також наголошується, що страхова компанія має право відмовити в оформленні добровільного страхування на власний розсуд, крім випадків, коли обов'язковість страхування передбачено законом.
"Помилка створення договору. На жаль, в укладанні договору відмовлено. Ви укладаєте договір добровільного страхування на типових умовах. Страхова компанія має право відмовити в оформленні добровільного страхування на власний розсуд, крім випадків, коли обов'язковість страхування передбачено законом", - вказується у повідомленні ПриватБанку.
Послуга від ПриватБанку дозволить захистити себе від різного виду шахрайства та в найкоротші терміни повернути гроші, вкрадені злочинцями. Найпоширеніші приклади шахрайства:
Умови
Вартість послуги складає 35 гривень. Страховий тариф – 0,840% від страхової суми. Споживач повинен ознайомитися до укладення договору страхування з інформацією:
Зазначена інформація доступна для ознайомлення в інформаційному документі про стандартний страховий продукт та умовах страхування за посиланнями в розділі «Документи».
Де можна подивитися/завантажити оформлений договір страхування?
У Приват-24 перейдіть у меню «Сервіси – Страхування – Мої страховки», виберіть необхідний договір і натисніть «Завантажити договір».
Що є страховим випадком?
Які винятки зі страхових випадків?
Винятки зі страхових випадків та підстави для відмови в здійсненні страхових виплат за страховим продуктом «Захист від шахрайства» наведено в публічній частині договору та відповідних інформаційних документах про стандартний страховий продукт, з якими можна ознайомитися на сайтах страхових компаній за посиланнями, розміщеними в розділі «Документи». Приклади найпоширеніших випадків, які не покриває страхування:
Випадки, які зазначено вище, покриваються виключно якщо мають ознаки телефонного шахрайства, тобто страхувальник був введений в оману третіми особами в телефонному режимі в процесі комунікації (голосом).
Що робити в разі настання страхової події?
Як швидко надійде виплата?
Страховик ухвалює рішення та здійснює страхову виплату в разі визнання випадку страховим або повідомляє страхувальника про відмову в здійсненні страхової виплати з обґрунтуванням підстави відмови протягом 10 (десяти) робочих днів із дати отримання всіх необхідних документів відповідно до договору. Зазначений строк може збільшуватися у випадках та на строки, передбачені договором.