Клієнтка ПриватБанку через шахраїв втратила з кредитки 28 891 гривні - чи повернув суд кошти

У ПриватБанку вказують, що клієнтка самостійно за вказівкою третьої невідомої особи зі свого рахунку переказала кошти через додаток Приват-24 на інший рахунок

ПриватБанк
Жінка втратила з кредитки ПриватБанку кошти у розмірі 28 891 гривні

Жінка отримала дзвінок від нібито працівника ПриватБанку, виконала певні дії. Згодом вона дізналась про втрату з кредитної картки 28 891 гривні. Про це йдеться у рішенні Саксаганського районного суду Кривого Рогу, опублікованому 15 жовтня 2024 року.

24.02.2024 року на номер жінки надійшов дзвінок начебто від працівника служби безпеки АТ КБ «ПриватБанк», який повідомив, що за її рахунком помічено проведення несанкціонованих транзакцій, схожих на шахрайські, з метою оформлення споживчого кредиту на придбання техніки. Задля попередження зняття з рахунку коштів шахраями, їй рекомендували невідкладно зателефонувати на телефон обслуговування клієнтів АТ КБ «ПриватБанк» 3700 та повідомити про це. Вона зателефонувала на номер АТ КБ «ПриватБанк» 3700. На зворотний зв'язок їй зателефонував з мобільного телефону начебто оператор АТ КБ «ПриватБанк», який підтвердив факт проведення підозрілих операцій по її рахунку, схожих на шахрайські та запевнив, що для уникнення зняття коштів невідомими особами, їй необхідно кошти з кредитного рахунку перевести на рахунок директора банку, оскільки цей рахунок є захищеним, після цього кошти будуть їй повернуті на новий картковий рахунок, а попередню кредитну картку слід заблокувати. Для цього потрібно було висловити лише згоду та проведення такої операції, як у цьому запевнив оператор банку. Остаточно розхвилювавшись, громадянка відповіла, що якщо така операція зможе зашкодити незаконному зняттю коштів, то вона не заперечує. Одразу після цього, без будь-яких пояснень дзвінок було раптово завершено з боку оператора банку. Не зрозумівши що сталося, неодноразово намагалась передзвонити телефоном 3700, однак її виклик переривався, або взагалі сигналу не було. Коли ж незабаром їй почали надходити повідомлення про здійснення переказу коштів, вона зрозуміла, що потрапила на шахраїв. З кредитного рахунку було протиправно списано кошти в сумі 28 050 гривень та комісія за переказ коштів 841 гривні.

З приводу вказаних фактів 25.02.2024 року жінка звернулася із заявою про вчинення кримінального правопорушення до поліції. Відомості внесені до ЄРДР та розпочато досудове розслідування за ч. 4 ст. 190 Кримінального кодексу України.

"Позивачка 24.02.2024 року самостійно за вказівкою третьої невідомої особи зі свого рахунку переказала кошти через додаток Приват-24 на інший рахунок, вважаючи, що такий переказ було вчинено шахрайським шляхом та з вини банку. Вона з власної волі та особисто, використовуючи додаток Приват-24, переказала зі свого рахунку на невідомий їй повідомлений також невідомою їй особою рахунок, вирішила стягнути ці кошти з банку. Кошти у розмірі 28 891 гривні, які позивачем було перераховано третій особі не є особистими коштами клієнта, а є коштами наданими банком внаслідок кредитного ліміту", - заявили у ПриватБанку. 

Що вирішив суд?

Суд відмовив жінці у задоволенні позову. Списання коштів сталося за її ініціативи, а не внаслідок помилок надавача платіжних послуг та не внаслідок винних протиправних дій або бездіяльності співробітників банку.

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Головна Актуально Informator.ua Україна на часі Youtube