Жінку попередили про блокування картки та просили виконати певні дії
Жінка отримала дзвінок від нібито працівника ПриватБанку, виконала певні дії, а потім дізналась про втрату з картки 49 493 гривень. Вона вимагає фінустанову повернути кошти. Про це йдеться у рішенні Печерського районного суду Києва, опублікованому 6 листопада 2023 року.
09.02.2022 року жінці зателефонувала особа, яка представилась співробітником АТ КБ «ПриватБанк», назвала серійний номер і повідомила про те, що з боку третіх осіб здійснюється конфронтація даних, картка буде заблокована і буде здійснено заміну, банком проводиться робота щодо заміни карток дистанційно. Її попросили записати новий номер карти, яку вона зможе отримати 10.02.2022 року у найближчому відділенні AT «ПриватБанк», завантажити через програму «Playmarket» програму «Any Desk» та ввести слово «Підтримка». На її запитання, чому це відбувається не у відділенні, особа запевнила в тому, що діє відповідно до регламенту і не загрожує фінансовій безпеці, а дана ситуація є страховим випадком.
Жінка завантажила програму «Any Desk», а згодом їй стало відомо, що особа, яка представлялась співробітником банку отримала доступ до робочого столу телефону та здійснила 2 перекази коштів з карти «Універсальна» на карту (дані карти невстановленою особою було продиктовано під приводом заміни на іншу карту) на загальну суму 49 493 гривень. 09.02.2022 року вона повідомила про цю ситуацію ПриватБанк та звернулася до поліції із повідомленням про вчинення кримінального правопорушення, відомості про яке були внесені до Єдиного реєстру досудових розслідувань.
Крім того, 09.02.2022 року за номером гарячої лінії жінка повідомила співробітнику АТ «Ощадбанк», що є клієнтом АТ КБ «ПриватБанк» і що з її рахунку, неналежний отримувач коштів, який представився співробітником АТ КБ «ПриватБанк» неправомірно списав кошти на рахунок та просила негайно повідомити про факт звернення відповідальних осіб АТ «Ощадбанк» та заборонити власнику рахунку розпоряджатись коштами. У відповідь на прохання було відмовлено, оскільки дані про клієнта є конфіденційними та роз'яснено про доцільність звернення до поліції.
"Позивачка не спростувала доводи представника банку щодо того, що нею не розголошувалася інша особиста інформація, що стало наслідком списання коштів з її рахунків. Мало того, в судовому засіданні вона сама зазначила, що завантажила програму «Any Desk», і внаслідок цього особа, яка представлялась співробітником банку отримала доступ до робочого столу телефону позивачки, що дало змогу ініціювати платіжні операції за кредитною карткою", - вказується у матеріалах справи.
Суд відмовив жінці у задоволенні позову. Вона своїми діями сприяла незаконному використанню інформації, яка дає змогу ініціювати платіжні операції від її імені.
"В матеріалах справи відсутні належні та допустимі докази на підтвердження порушення банком правил проведення розрахункових операцій в процесі переказу коштів з карткового рахунку позивачки. Враховуючи відсутність доказів на підтвердження порушення прав позивача внаслідок незаконних дій відповідача, у задоволенні позову слід відмовити", - наголосив суд.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.