“Балістична ракета проти України є черговим доказом, що миру Росія точно не хоче. Путін просто щоразу плює в обличчя тим у світі, хто справді хоче відновлення миру. Його треба зупинити. Потрібно, щоб він відчував, чого коштують його хворі амбіції”
"Ми використовуємо всі засоби для захисту нашої країни, тому ми не будемо вдаватися в деталі. Але ми просто даємо зрозуміти, що ми здатні та можемо відповісти"
Світила сприятимуть успішному просуванню наших планів
Ми не завжди цінуємо тих людей, які поруч з нами, і нажаль, їх дуже легко втратити в одну лише мить. Бо жінка — це муза, вона надихає, розуміє, підтримує. Але якщо вона вже йде — то в більшості випадків назад не повертається. Ця одна помилка може розривати твоє серце багато років поспіль, а, можливо, і до кінця життя.
У Київстар говорять, що термін кожної заявки індивідуальний, в залежності від складності ситуації, що виникла
Київстар з 30 вересня не може розв'язати питання клієнта. За його словами, технічний відділ нічого не робить і не називає термінів вирішення. У компанії просять утриматися від необґрунтованих звинувачень.
Свою скаргу клієнт залишив у коментарі до публікації компанії. Він також поставив три запитання, а саме:
"Шахраї це саме Kyivstar. Нікому не раджу користуватися цим оператором. З 30 вересня не можуть розв'язувати питання, технічний відділ нічого не робить, навіть не може проінформувати про перебіг, або назвати орієнтовані терміни вирішення. Оператори в чаті на Facebook не можуть відповісти на питання, які я ставлю та просто обривають чат", - скаржиться клієнт.
У Київстар зазначають, що працюють винятково в рамках чинного законодавства та роблять усе можливе для безпеки своїх абонентів. Тому його просять утриматися від необґрунтованих звинувачень.
"Ми зацікавлені допомогти розібратися із деталями. І якщо на нашій стороні дійсно виникла помилка, то допоможемо її виправити", - акцентували у Київстар.
Там також вказали, що термін кожної заявки індивідуальний, в залежності від складності ситуації, що виникла. Технічний відділ проінформує клієнта про результат, коли складнощі усунуть.
"Технічний відділ не консультує абонентів. Цим займається служба підтримки. Жоден запит не залишається без уваги", - додали у Київстар.
Подати офіційне звернення або запит до Київстару можна декількома способами. Зокрема, на поштову адресу (03113, місто Київ, вулиця Дегтярівська, 53, електронну адресу (info@kyivstar.net) та заповнити онлайн форму (посилання). Зареєструють й розглянуть тільки ті звернення, в яких є:
Особистий прийом громадян проводиться в останній робочий день останнього місяця кожного кварталу з 10:00 до 13:00 за адресою - Київ, вулиця Дегтярівська, 53. Його можуть припинити, якщо виникне загроза життю та здоров’ю посадових осіб ПрАТ "Київстар" та враховуючи ситуацію в країні.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут.