Клієнт назвав Київстар шахраями, бо місяць не може отримати відповідь на своє звернення - реакція компанії

У Київстар говорять, що термін кожної заявки індивідуальний, в залежності від складності ситуації, що виникла

Київстар
Клієнт Київстару довгий час не може розв'язати своє питання

Київстар з 30 вересня не може розв'язати питання клієнта. За його словами, технічний відділ нічого не робить і не називає термінів вирішення. У компанії просять утриматися від необґрунтованих звинувачень.

Свою скаргу клієнт залишив у коментарі до публікації компанії. Він також поставив три запитання, а саме: 

  • Чому навіть орієнтовані терміни розв'язання питання не оновлюються з 17 жовтня (тобто вже місяць),
  • Як довго "технічний відділ" може розглядати заявку,
  • Як можна отримати відповідь саме від технічного відділу (прямо чи опосередковано).

"Шахраї це саме Kyivstar. Нікому не раджу користуватися цим оператором. З 30 вересня не можуть розв'язувати питання, технічний відділ нічого не робить, навіть не може проінформувати про перебіг, або назвати орієнтовані терміни вирішення. Оператори в чаті на Facebook не можуть відповісти на питання, які я ставлю та просто обривають чат", - скаржиться клієнт.

Що говорять у компанії про ситуацію? 

У Київстар зазначають, що працюють винятково в рамках чинного законодавства та роблять усе можливе для безпеки своїх абонентів. Тому його просять утриматися від необґрунтованих звинувачень.

"Ми зацікавлені допомогти розібратися із деталями. І якщо на нашій стороні дійсно виникла помилка, то допоможемо її виправити", - акцентували у Київстар.

Там також вказали, що термін кожної заявки індивідуальний, в залежності від складності ситуації, що виникла. Технічний відділ проінформує клієнта про результат, коли складнощі усунуть.

"Технічний відділ не консультує абонентів. Цим займається служба підтримки. Жоден запит не залишається без уваги", - додали у Київстар. 

Як подати офіційне звернення або запит до Київстару 

Подати офіційне звернення або запит до Київстару можна декількома способами. Зокрема, на поштову адресу (03113, місто Київ, вулиця Дегтярівська, 53, електронну адресу (info@kyivstar.net) та заповнити онлайн форму (посилання). Зареєструють й розглянуть тільки ті звернення, в яких є:

  • прізвище, ім’я, по батькові та підпис автора,
  • поштова адреса місця, де мешкає заявник,
  • суть звернення.

Особистий прийом громадян проводиться в останній робочий день останнього місяця кожного кварталу з 10:00 до 13:00 за адресою - Київ, вулиця Дегтярівська, 53. Його можуть припинити, якщо виникне загроза життю та здоров’ю посадових осіб ПрАТ "Київстар" та враховуючи ситуацію в країні.

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Головна Актуально Informator.ua Україна на часі Youtube