Клієнт через аварію не може користуватися безлімітним інтернетом Київстар - рекція компанії

Читать на русском

Чоловік не може підключити послугу "Турбо", щоб відновити швидкість безлімітного інтернету

Читать на русском
Київстар
Безлімітний інтернет Київстар

Чоловік не може підключити послугу "Турбо", щоб відновити швидкість безлімітного інтернету

У чоловіка закінчився безлімітний інтернет і користування стало неможливим. У нього нічого не вантажить, тож потрібно підключення послуги "Турбо". Але через надзвичайну аварію поки такої можливості немає. 

Свою скаргу клієнт залишив у коментарі до публікації компанії. За його словами, питання не вирішують щодо інтернету. Він цікавиться, коли послугу "Турбо" знову можна буде підключити

"А коли буде розв'яжуть питання з послугою "Турбо" і її знову можна буде підключити? Тому що в мене закінчився "Безлімітний" інтернет і користуватись підключенням стало взагалі неможливо через те, що нічого зовсім не вантажить, потрібно підключення послуги "Турбо", щоб відновити швидкість мого "Безлімітного" інтернету. Але оператори кажуть, що сталася якась надзвичайна аварія, і довелося навіть викликати  спеціалістів, щоб вони розбиралися в чому проблема, і чому не можна підключити послугу "Турбо" за додаткові 100 гривень, щоб відновити швидкість у "Безлімітному" інтернеті від Київстару", - цікавиться клієнт. 

 Реакція Київстару на ситуацію

У Київстарі відреагували на скаргу клієнта. Там вказали, що інженери займаються вже вирішенням ситуації. 

"Інженери вже займаються вирішенням ситуації, робимо все можливо для оперативного вирішення", - заявили у Київстар. 

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Ми використовуємо файли cookie, щоб забезпечити належну роботу сайту, а вміст та реклама відповідали Вашим інтересам.