Клієнт через аварію не може користуватися безлімітним інтернетом Київстар - рекція компанії

Чоловік не може підключити послугу "Турбо", щоб відновити швидкість безлімітного інтернету

Київстар
Безлімітний інтернет Київстар

У чоловіка закінчився безлімітний інтернет і користування стало неможливим. У нього нічого не вантажить, тож потрібно підключення послуги "Турбо". Але через надзвичайну аварію поки такої можливості немає. 

Свою скаргу клієнт залишив у коментарі до публікації компанії. За його словами, питання не вирішують щодо інтернету. Він цікавиться, коли послугу "Турбо" знову можна буде підключити

"А коли буде розв'яжуть питання з послугою "Турбо" і її знову можна буде підключити? Тому що в мене закінчився "Безлімітний" інтернет і користуватись підключенням стало взагалі неможливо через те, що нічого зовсім не вантажить, потрібно підключення послуги "Турбо", щоб відновити швидкість мого "Безлімітного" інтернету. Але оператори кажуть, що сталася якась надзвичайна аварія, і довелося навіть викликати  спеціалістів, щоб вони розбиралися в чому проблема, і чому не можна підключити послугу "Турбо" за додаткові 100 гривень, щоб відновити швидкість у "Безлімітному" інтернеті від Київстару", - цікавиться клієнт. 

 Реакція Київстару на ситуацію

У Київстарі відреагували на скаргу клієнта. Там вказали, що інженери займаються вже вирішенням ситуації. 

"Інженери вже займаються вирішенням ситуації, робимо все можливо для оперативного вирішення", - заявили у Київстар. 

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Головна Актуально Informator.ua Україна на часі Youtube