У Київстар відреагували на скаргу чоловіка
У чоловіка, який користується послугами Київстар, мережа 4G перетворюється на 2G і перестає працювати. І ці збої не припиняються, раніше такого не було. Відповідний коментар клієнт залишив 5 вересня під публікацією компанії.
Він звернувся до оператора Київстар, аби розв'язати питання, але йому заблокували дзвінки та чати у додатку. Йому довелося змінити оператора.
"Мережа 4G перетворюється на 2G і так кожні 2 хвилини в прямому розумінні. Мені відповіли, "бо це в приміщенні". Воно зобов'язане працювати в приміщенні. Оператор перепрошує, я плачу гроші за послугу, яка не працює, і чую вибачення. Мені блокують дзвінки до оператора і всі чати у додатку Мій Київстар. Додзвонився через два тижні і кажу: "чого у мене досі заблокований чат у додатку Мій Київстар?" У відповідь чую запитання, "який у вас браузер?" Де ви таких тупих берете? Другий оператор сказав, що в якості компенсації: "може підключити на місяць безкоштовно Київстар ТБ?" Мене не влаштовує і я тепер на Vodafone. Коли я запропонував: "давайте я попрошу вибачення, а ви мені рік безліміту зробите" то почув "такої можливості немає", а брати гроші за послугу, яка не працює, можливість є та, ще й нагадують про поповнення. Те що мережа жахлива мені нагадати нікому, бо блокують, не можна говорити операторам те, що не зручно компанії Київстар, та й ще не розрізняють браузер від додатка мій Київстар. І це все відбулося в самому Києві", - скаржиться чоловік.
У Київстар відреагували на скаргу чоловіка. Там вказують, що за його питанням було зафіксовано звернення.
"Ось номер вашого звернення - 12586562", - заявили у Київстар.
Можливі причини: