Киянин відправив «Новою поштою» посилки, проте жодну не доставили цілою: чи покарав суд компанію

«Нова пошта» звинувачувала відправника в поганому пакуванні

Киянин відправив «Новою поштою» посилки, проте жодну не доставили цілою: чи покарав суд компанію
Чоловік вимагав компенсувати збитки

У жовтні та листопаді 2020 року чоловік відправив з Києва «Новою поштою» у місто Теребовля в Тернопільській області та у Херсон стільниці вартістю 14 тис. грн та 1 тис. 500 грн. Їх мали оплатити покупці після огляду.

Першим посилку зі стільницею отримали на Тернопільщині. Покупець прийшов до відділення після того, як стало відомо про надходження відправлення. Коли вміст відкрили, то побачили, що на ДСП є тріщини та вм’ятини. Про це одразу склали акт та зробили фото пошкоджень. З документа «Нової пошти» вбачається, що на пакуванні відправлення не було обрешітки. Тобто міцного каркасу, який не дозволяє коробці прим’ятися.

Другим відправлення отримали у Херсоні. Там історія повторилася. При огляді виявили пошкодження: у стільниці були надбиті кути, про що також у відділенні «Нової пошти» склали акт та зробили фото пошкоджень.

Одне відправлення чоловік не встиг забрати – його утилізували. І продавець просив повернути 1 тис. 500 грн його вартості. А щодо іншого, то власник товару склав претензію та просив відшкодувати вартість стільниць та сплатити штраф. На що отримав відмову. Тому справою зайнявся суд.

Що було у суді

На претензії клієнта представник «Нової пошти» у суді заявив, що в обох випадках чоловік створив експрес-накладні самостійно у своєму бізнес-кабінеті. При створенні першої накладної у полі «додаткова інформація про відправлення» чоловік вписав «в обрешітку». Проте каркас як додаткову послугу він нібито не замовляв та не оплачував. Так само, така послуга не замовлялась та не оплачувалась при створенні іншого відправлення. З цього випливало, що немає провини компанії у тому, що товар був неналежно упакований.

Суд вивчив умови договору клієнтів з «Новою поштою» та встановив, що компанія не впоралась з обережною доставкою вантажу. І це призвело до пошкоджень відправлень, а доказів того, що це саме замовник не впорався з пакуванням компанія не надала.  

До того згідно з умовами надання послуг «Нової пошти» оголошена вартість посилки -  це та вартість товару, яка вписується відправником в експрес-накладній. Компанія не заперечувала ціни, які вказав чоловік при оформленні документів. Відтак у грудні 2021 року суддя Голосіївського районного суду Києва вирішила, що компанія має виплатити своєму клієнтові 15 тис. 500 грн за стільниці. Це рішення набрало законної сили.

Нові тарифи «Нової  пошти» 

«Нова пошта» через витрати, що зросли, повідомила про підвищення тарифів на свої послуги з 1 січня 2023 року. 

«Враховуючи стрибки цін на пальне та інші витрати, «Нова пошта» з початку 2023 року вносить зміни до тарифів. Ми робимо цей крок, щоб і надалі гарантувати своєчасну та якісну доставку під час війни», - йдеться у релізі компанії.

Згідно з ним, з початку нового року, відправлення посилки Україною до 2 кг коштуватиме 70 грн, до 10 кг – 100 грн, до 30 кг – 140 грн. Тоді як сьогодні тариф становить 60 грн, 80 грн та 120 грн відповідно. У категорії «Локал» новий тариф на посилки – відповідно 50-80-120 замість 40-60-80 нині.

Водночас «Нова пошта» скасує додаткову плату за повернення товару відправнику після перевірки у відділенні, що становить 20 грн, і тепер вона буде безоплатною.

Крім того, з нового року тарифи для поштоматів будуть такими самими, як для відділень, тоді як нині для посилок до або з поштоматів діє єдиний тариф 60 грн.

Доставка документів у фірмовому картонному конверті до відділення та поштомату з 1 січня коштуватиме 55 грн замість нинішніх 45 грн.

Компанія також підвищить оплату за кур'єрські послуги: з 30 до 35 грн для відправлень до 30 кг і з 90 до 100 грн за кожні 100 кг для відправлень понад 30 кг.

Інформатор писав, що чоловік хотів отримати гроші від «Розетки» та «Нової пошти» за розбитий телевізор.

Головна Актуально Informator.ua Україна на часі Youtube