Агресія Росії – це не лише прямий напад на Україну, але й загроза основам світового миру. Нездатність Ради Безпеки ООН зупинити імперіалістичні амбіції свого постійного члена підриває її авторитет та легітимність міжнародного права
Луна знаходиться в зростаючій фазі, а значить сприяє новим починанням, дає нам додаткову енергію
“Як би я хотів” — це була та пісня, яка народилася одразу під час нашої першої зустрічі з Артемом. Це вийшло дуже легко, вже в перший день. Так би мовити, терапевтичним способом — ми одразу сублімували успіхи, бо це був якийсь такий стан, коли ця пісня стала зізнанням. Коли ти говориш людині: “Я дійсно бажаю тобі щастя будь-якою ціною, байдуже, чи буду я з тобою. Я хочу, щоб ти була щаслива. Якщо я не та людина, яка зробить тебе щасливою, то я хочу, щоб точно була людина, яка тебе зробить щасливою”.
Через зміну тарифного плану в односторонньому порядку чоловік переплатив 700 гривень
Чоловік випадково поповнив рахунок іншого абонента на 70 гривень. Він вимагає Київстар повернути ці кошти. Також клієнт незадоволений тим, що йому довелося переплатити 700 гривень за тариф, який оператор змінив без його дозволу.
Як наголошується у рішенні Шевченківського районного суду Києва, чоловік поповнював рахунок за допомогою терміналу на 70 гривень, однак внаслідок зависання екрана (клавіша "6" спрацювала раніше клавіші "5", яка була натиснута перед нею), кошти помилково зарахували на інший номер. Він неодноразово звертався до Київстару з вимогою повернення вищезазначеної суми, але це не дало ніяких результатів.
Крім того, Київстар в односторонньому порядку змінив умови тарифного плану "Домашній базовий" та стягував додаткову плату за всі дзвінки на номери інших операторів. Точну суму переплати чоловіку встановити не вдалось, однак він вважає, що вона становить 700 гривень.
Клієнт також витратив додаткові кошти, щоб дістатись до центру обслуговування оператора у розмірі 152 гривні, які просить стягнути на свою користь. Він вважає, що йому було завдано моральну шкоду на суму в 600 гривень.
Чоловіку відмовили у задоволенні позову. Він не довів, що кошти, сплачені через термінал, зберігались на банківському рахунку оператора. Також бездоказовим залишився обов'язок Київстару повернути йому суму, яку він самостійно сплатив на інший абонентський номер.
"Позовні вимоги в частині стягнення помилково зарахованих 70 гривень, додатково понесених витрат на діставання з місця проживання до центру обслуговування клієнтів ПрАТ "Київстар" у розмірі 48 гривень та 108 гривень, додатково понесених витрат у зв'язку з неповідомленням оператором про зміну умов тарифного плану у сумі 700 гривень, доплат за інфляцію у розмірі 112 гривень є необґрунтованими та такими, що не підлягають задоволенню", - наголосили у суді.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут.