"Ми використовуємо всі засоби для захисту нашої країни, тому ми не будемо вдаватися в деталі. Але ми просто даємо зрозуміти, що ми здатні та можемо відповісти"
"І поки весь світ чекає на диво від Трампа, дай Бог, ми з вами маємо не чекати, ми маємо не втрачати стійкості. Ми маємо пахати. Треба працювати кожен день, всім народом на стійкість всієї держави. Порізно виграти у цій битві просто неможливо"
Сонце увійде в активний і заповзятливий знак Стрільця: підвищиться наш ентузіазм, енергійність, бажання діяти, змінювати своє життя
Артист презентував нове музичне відео «7000 АЛЛО» у якому постав у стильних образах, зовсім незвичних для свого іміджу. Ця робота стала фундаментом для нового творчого напрямку виконавця.
Тепер за дві послуги оператора доведеться платити значно більше
Київстар змінив вартість деяких послуг для своїх клієнтів з 1 жовтня. Тепер дорожче замовити ексклюзивний номер або розсилку Viber-повідомлень. У компанії кажуть, що майже рік не змінювали тарифи.
Як розповіли у компанії, маючи унікальний номер телефону, можна наголосити на статусі, ефективно рекламувати товари та послуги, плюс це додає зручності роботи у сфері комунікацій. На вибір абонентів такі варіанти послуги:
З 1 жовтня Київстар збільшив ціни на Прості та Срібні номери - 600 та 800 гривень відповідно. До 30 вересня комбінації з цих категорій можна було придбати за попередньою вартістю (300 та 400 гривень). Також зросли ціни на розсилку Viber-повідомлень.
"Впродовж 12 місяців не змінювалася вартість деяких послуг, у той час, як інфляція за минулий рік сягнула 26,6 %. З огляду на економічні та ринкові умови, а також розширення можливостей сервісів, компанія переглянула вартість деяких тарифних пропозицій для бізнес-клієнтів", - наголосили у компанії.
Конкретних цін для Viber-розсилки немає, оскільки все індивідуально та залежить від кількості повідомлень. Щоб дізнатися більше, потрібно звернутися до персонального менеджера за номером 0800 300 000.
Київстар є оператором електронних комунікацій. Станом на березень 2022 року компанія обслуговувала 24,3 мільйона абонентів мобільного зв’язку та понад 1,1 мільйона абонентів "Домашнього Інтернету".
Компанія надає послуги з використанням широкого спектра мобільних і фіксованих технологій, у тому числі 4G, Big Data, Cloud solutions, сервіси для кіберзахисту, цифрове ТБ та інші. Київстар перерахував певну суму на відновлення цифрової інфраструктури.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут.