Жінка поповнила рахунок 31 липня на 150 гривень, однак вже 1 серпня кошти списали за здійснені нею три дзвінки
Жінка заздалегідь поповнила рахунок на 150 гривень для оплати тарифу. Однак він не був активований, бо Київстар списав всі кошти за 3 дзвінки. Відповідний коментар клієнтка залишила 19 серпня під публікацією компанії.
За словами жінки, Київстар автоматично не списав кошти для оплати тарифу. Їх зняли за три дзвінки, які вона здійснила.
"Київстар, чому оплата за тариф не знялась автоматично, тариф 150 гривень, вчора мала знятись оплата (на рахунку було 150 гривень 50 копійок), замість оплати за тариф ви знімаєте всі гроші за 3 дзвінки і на рахунку залишається 50 копійок. Це як? Всі оператори знімають оплату автоматично, якщо грошей вистачає на рахунку", - скаржиться жінка.
З виписки по рахунку вбачається, що жінка поповнила рахунок 31 липня на 150 гривень. Однак вже 1 серпня в неї зняли плату за дзвінки у сумі 150 гривень.
У Київстар відреагували на коментар жінки. Її попросили написати свій номер і деталі ситуації в особисті повідомлення для перевірки.
"Зняття коштів з рахунку того чи іншого номера Київстар здійснюється на підставі даних про використання послуг мобільного зв'язку, отриманих від обладнання нашої компанії, та умов тарифного плану/послуг за номером", - сказали у Київстар.
Раніше ми писали, що якщо ви абонент передплаченого зв'язку, причини можуть бути наступними:
Якщо ви контрактний абонент: