Клієнтка Київстар внесла кошти на рахунок 10 числа, на другий місяць 8 числа, а на третій місяць 6 числа
Жінка поповнила рахунок 10 числа, на другий місяць 8 числа, а на третій місяць 6 числа навіть і місяць не проходить як потрібно знов поповняти. Вона незадоволена діями Київстар. Відповідний коментар клієнтка залишила 9 січня під публікацією компанії.
Вона звернула увагу на те, що їй все частіше доводиться поповнювати рахунок. Клієнтка Київстар внесла кошти на рахунок 10 числа, на другий місяць 8 числа, а на третій місяць 6 числа.
"Поповнила мамі рахунок 10 числа, на другий місяць 8 числа, а на третій місяць 6 числа навіть і місяць не проходить як потрібно знов поповняти це по-вашому як виходить, що і 4 тижні не проходить як треба знову з кожним місяцем все менше днів виходить, а плата з кожним місяцем все більшає і більшає, як можна людей обманювати в такий важкий час", - скаржиться жінка.
У Київстар прокоментували скаргу жінки. Там вказують, що якщо тариф дії 4 тижні, то дійсно дата наступного списання постійно зміщується.
"Якщо тариф дії 4 тижні, то дійсно дата наступного списання постійно зміщується. Жодного обману в цьому немає", - заявили у Київстар.
Побачити «картину» своїх витрат можна в додатку Мій Київстар. Щоб користуватися системою, потрібен тільки доступ в інтернет. Плата за реєстрацію, а також абонентна плата за користування системою відсутні. Абоненти предоплаченого зв'язку отримують доступ до інформації про витрати починаючи з дати реєстрації в системі. Контрактні абоненти можуть переглянути інформацію про витрати за рік (або з моменту підключення номера).
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.