У кожного бувають моменти, коли ніби все добре, але всередині все одно звучить питання “чому?”. Це не драма, це просто історія життя. Ми всі ставимо собі питання, на які немає правильних відповідей.
Клієнтка Київстар внесла кошти на рахунок 10 числа, на другий місяць 8 числа, а на третій місяць 6 числа
Жінка поповнила рахунок 10 числа, на другий місяць 8 числа, а на третій місяць 6 числа навіть і місяць не проходить як потрібно знов поповняти. Вона незадоволена діями Київстар. Відповідний коментар клієнтка залишила 9 січня під публікацією компанії.
Вона звернула увагу на те, що їй все частіше доводиться поповнювати рахунок. Клієнтка Київстар внесла кошти на рахунок 10 числа, на другий місяць 8 числа, а на третій місяць 6 числа.
"Поповнила мамі рахунок 10 числа, на другий місяць 8 числа, а на третій місяць 6 числа навіть і місяць не проходить як потрібно знов поповняти це по-вашому як виходить, що і 4 тижні не проходить як треба знову з кожним місяцем все менше днів виходить, а плата з кожним місяцем все більшає і більшає, як можна людей обманювати в такий важкий час", - скаржиться жінка.
У Київстар прокоментували скаргу жінки. Там вказують, що якщо тариф дії 4 тижні, то дійсно дата наступного списання постійно зміщується.
"Якщо тариф дії 4 тижні, то дійсно дата наступного списання постійно зміщується. Жодного обману в цьому немає", - заявили у Київстар.
Побачити «картину» своїх витрат можна в додатку Мій Київстар. Щоб користуватися системою, потрібен тільки доступ в інтернет. Плата за реєстрацію, а також абонентна плата за користування системою відсутні. Абоненти предоплаченого зв'язку отримують доступ до інформації про витрати починаючи з дати реєстрації в системі. Контрактні абоненти можуть переглянути інформацію про витрати за рік (або з моменту підключення номера).
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.