За словами чоловіка, пакет послуг на місяць йому не нараховано через брак коштів
Чоловік заздалегідь поповнив рахунок на 230 гривень для оплати тарифу. Однак коштів не вистачило, бо Київстар витратив 150 гривень на оплату послуги телебачення, яку він не замовляв, тому доведеться піти від оператора. Про свою історію клієнт написав 11 липня Facebook-сторінці.
За словами чоловіка, пакет послуг на місяць йому не нараховано через брак коштів. З'ясувалось, що Київстар списав їх на послугу телебачення, витративши 150 гривень.
"Київстар оскільки з вашим оператором складно зв'язатись, напишу тут, щоб бачили й мої друзі: заздалегідь поповнив рахунок (на 230 гривень), щоб вночі було знято щомісячний платіж за мій пакет послуг. Згодом приходить повідомлення, що пакет послуг на місяць не нараховано, оскільки не вистачає коштів. Заходжу в історію оплат в додатку і, виявляється, у мене знято - 150 гривень за послугу, яку я не замовляв і на яку не погоджувався - Київстар-ТБ. А потім система ввічливо пропонує поповнити рахунок ще раз, щоб оплатити пакет на місяць. Не так давно я збирався переходити на контракт, але зараз думаю переносити номер, після понад 10 років на цьому. І справа тут не в 150 гривень, а в ставленні до клієнтів. А ви, дорогі друзі, якщо обираєте новий номер/оператора, тоді краще обходьте Київстар стороною", - наголосив чоловік.
У Київстар проігнорували скаргу чоловіка. Як змінити оператора і зберегти номер телефону:
Як пише видання Віледж, в Україні запрацює послуга MNP (Mobile Number Portability) – це можливість перейти від одного до іншого оператора, але зберегти свій номер. Усі цифри, разом із кодом оператора, будуть прив’язуватись не до компанії, а до абонента. Що треба для зміни оператора?
Номер, зареєстрований на абонента. Реєструючи номер, ви прив’язуєте його до свого імені. Це дозволяє зберегти номер при зміні оператора мобільного зв’язку. Переноситься не лише сам номер, але і код оператора (095-, 093-, 067-). Дізнатись, чи прив’язаний номер до вашої особи, можна в чинного оператора телефоном або онлайн. Якщо ваш номер не зареєстрований – його можна прив’язати на сайті, у call-центрі або в офлайн-магазині мобільного оператора, показавши свій паспорт. Якщо заява подається онлайн – за допомогою електронного цифрового підпису. Скористатись послугою можуть усі абоненти українських операторів мобільного зв’язку – Лайфселл, Київстар, Водафон. Як змінити мобільного оператора?
Послуга перенесення мобільного номера безкоштовна для найбільших українських операторів. Водночас гроші на рахунку від попереднього оператора не зберігаються, якщо номер було перенесено. Також потрібно оплатити тарифний пакет у нового оператора.
Чи можуть відмовити в перенесенні номера?
Відмовити можуть із таких причин:
Якщо відмовили: переконайтеся, що номер зареєстровано саме на вас і при реєстрації особисті дані були вказані правильно. Відмовити в послузі не можуть через відсутність бланків у сервісному центрі або через некомпетентність персоналу.