Абонентка Київстар з кнопковим телефоном щодня втрачає кошти з рахунку
Жінка з кнопковим телефоном щодня втрачає з рахунку 30 гривень. Кошти списують на примусово підключену послугу "Безлім соцмережі". Відповідний коментар клієнтка залишила 8 січня під публікацією компанії.
За словами жінки, вона отримала "подарунок" від Київстару. Оператор щодня списує з рахунку 30 гривень за примусово підключену послугу.
"Подарунок від Київстару - літню жінку з кнопковим телефоном примусово підключили до якогось безлім соціальні мережі та знімають по 30 гривень щодня", - скаржиться жінка.
У Київстар прокоментували скаргу жінки. Там вказують, що зміна умов тарифів це звичайна практика серед операторів у всьому світі й вона відбувалася для всіх користувачів того чи іншого тарифного плану.
"Зміна умов тарифів це звичайна практика серед операторів у всьому світі і вона відбувалася для всіх користувачів того чи іншого тарифного плану. У разі якщо потрібна інша кількість послуг та не підходять зміни, можна підібрати тариф на нашому сайті або в застосунку Мій Київстар", - заявили у Київстар.
На сайті Київстар вказано, що плата за тариф знімається раз на 4 тижні опівночі (після 00:00). Якщо коштів на рахунку в день оплати тарифу недостатньо, знімуться 30 гривень за денний пакет послуг і ви отримаєте безлім на Київстар та безлім інтернет. Якщо на рахунку 0 гривень та жодна оплата не знімалася, ви не зможете користуватися послугами, доки не поповните рахунок. Поповнювати рахунок можна на сайті або в додатку Мій Київстар без комісій.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.