Чоловік направив оператору звернення, але відповіді не отримав
Чоловік звинувачує Київстар в ігноруванні його звернення. Він вимагає компенсацію у 30 тисяч гривень. Водночас оператор вважає що він систематично зловживає процесуальними правами.
Як йдеться у матеріалах справи, 17.07.2021 року чоловік надіслав Київстару звернення, в якому просив надати можливість користуватися телекомунікаційними послугами сплачуючи за надані послуги за похвилинними, посекундними тарифами. Лист оператора надісланий клієнту, без вихідного номера, не містив жодної відповіді на його питання.
У Київстар заявили, що чоловік систематично зловживає процесуальними правами. На його неодноразові звернення було повідомлено, що вся інформація про актуальні тарифні плани наявна на офіційному сайті відповідача та в точках продажу. Тарифний план за абонентським номером під час реєстрації клієнта в оператора не змінювався. Також він не надав жодних доказів факту існування моральної шкоди.
Коростишівський районний суд Житомирської області вирішив відмовити у задоволенні позову чоловіка. Адже він не надав доказів на обґрунтування своїх вимог.
"Позовна вимога про відшкодування моральної шкоди в розмірі 30 тисяч є похідною від вимоги про визнання незаконними дії ПрАТ "Київстар", а тому суд вважає, що у задоволенні позову в цій частині та в частині відшкодування коштів витрачених на подання і розгляд позовної заяви в сумі 1 303 гривень також необхідно відмовити", - додали у суді.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут.