«Треба реально захищати свою державу, а не ховатися від ТЦК чи чогось подібного. В іншому випадку прийдуть інші ТЦК — російські, й це зараз відбувається на окупованих територія України. А там все відбувається повним ходом, повірте мені»
У пісні багато простих, знайомих станів — коли ніби все ще поруч, але вже не разом. Вона про ті моменти, коли зв’язок між людьми стихає не через скандал, а через мовчання, яке стало звичним. Артистка зізнається, що це не пісня про розрив із претензією — це про усвідомлення, що двоє більше не дивляться в один бік.
Жінка вимагає повернути 220 гривень та виплатити компенсацію
Жінка помилково переказала не на свій номер телефону кошти. Йдеться про суму 220 гривень. За словами клієнтки Київстару, це сталося через її погане самопочуття.
Як вказується у рішенні Печерського районного суду Києва, 2 жовтня 2021 року жінка в терміналі ТОВ "ФК "Фенікс", який розташований за адресою: проспект Бажана в Києві, що є пунктом надання послуг ПАТ "Київстар", через погане самопочуття помилково сплатила 220 гривень за послуги мобільного зв'язку не на свій номер. Її вимогу про скасування транзакції відхилили. Вона вимагає розірвати договір купівлі-продажу послуг використання мобільного зв'язку та повернути їй помилково сплачені кошти, стягнути з ТОВ "ФК "Фенікс", ПАТ "Київстар", ТОВ "Свіфт Гарант" на її користь по 1 480 гривень компенсації завданої моральної шкоди, з кожного.
Київстар просить у позові відмовити, посилаючись на те, що зазначені телефонні номери обслуговуються анонімно та не зареєстровані за нею. Помилково перераховані кошти можна повернути лише за заявою самого абонента.
Представник ТОВ "Свіфт Гарант" теж просить відмовити у позові, посилаючись на те, що товариство надає фінансові послуги з переказу коштів. Розірвання договору про переказ коштів не створить обов'язку для товариства з їх повернення.
ТОВ "ФК "Фенікс" також просить у позові відмовити, зазначаючи про те, що товариство є платіжною організацією оператором платіжної системи та надає послуги з переказу коштів, а квитанція підтверджує нормальне функціонування платіжної системи, що вказує на те, що зазначена жінкою сума переказу була передана одержувачу згідно з введеними нею реквізитами.
"Жінка є абонентом ПАТ "Київстар" та використовує номер мобільного телефону. 2 жовтня 2021 року вона у Києві на проспекті Бажана, 3-Г через платіжну систему "City24" (система переказу коштів) переказала 220 гривень на номер. Послуги надано за договором ТОВ "ФК "Фенікс", яке приймає платежі від платників, в тому числі на користь ПАТ "Київстар". Крім того, ТОВ "Свіфт Гарант" надає фінансові послуги з переказу коштів та є учасником внутрішньодержавної платіжної системи "City24", - зазначили у суді.
Жінка не довела фактів істотного порушення ТОВ "ФК "Фенікс", ПАТ "Київстар", ТОВ "Свіфт Гарант" своїх зобов'язань. Суд відмовив її у задоволенні позовних вимог.
"Вимоги позивачки про стягнення з відповідачів на її користь компенсації завданої моральної шкоди не підлягають задоволенню", - наголосили у суді.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут.