Чоловік направив оператору звернення у звичайному вигляді, але письмової відповіді не отримав
Киянин звернувся до суду проти Київстару. За словами клієнта, оператор проігнорував його звернення. Він вимагає відшкодувати моральну шкоду в розмірі 25 тисяч гривень. Чоловік, який звернувся з позовом є користувачем мобільного телефонного зв'язку ПрАТ "Київстар". 24.07.2020 року він направив оператору звернення у звичайному вигляді, але письмової відповіді не отримав. Клієнт вимагає відшкодувати моральну шкоду. Йдеться про суму у розмірі 25 тисяч гривень.
Про це йдеться у рішенні Шевченківського районного суду Києва. З'ясувалось, що 07.08.2020 року на адресу електронної пошти, з якої було отримане відповідне звернення 24.07.2020 року, відповідач (Київстар) надав відповідь. У ній зазначалося, що вартість послуг визначається діючим тарифним планом. Також вказується, що отримати всебічну інформацію стосовно тарифного плану "Київстар Онлайн 3G 2018" можна на вебсайті.
"Суд прийшов до висновку, що відповідачем (Київстар) у відповіді на звернення позивача (чоловіка) не була надана повна та вичерпна інформація про вартість послуг, що надаються позивачу. Отже, вимоги про визнання неправомірними дії ПрАТ "Київстар" щодо ненадання відповіді на звернення є обґрунтованими та такими, що підлягають задоволенню", - наголошується у рішенні суду.
Чоловік не надав суду доказів на підтвердження заявленої вимоги про відшкодування моральної шкоди у розмірі 25 тисяч гривень. Тож ця вимога не підлягає задоволенню.
Суд визнав неправомірними дії Київстару та зобов'язав розглянути звернення чоловіка. Також на його користь з оператора стягнуть кошти, витрачені на подання і розгляд позовної заяви у розмірі 1 022 гривень. В іншій частині позовних вимог - відмовили.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут.