Київстар припинив надавати послуги зв'язку через борг у розмірі 1 400 гривень - звідки він взявся

У Київстар відреагували на коментар чоловіка

Київстар
Чоловік звинувачує Київстар у недостовірному наданні інформації щодо користування зв'язку в кредит

Абонент Київстар користується зв'язком в кредит. Однак у додатку Мій Київстар відображається недостовірна інформація щодо порогу відключення. За номером чоловіка він складає 2 580, а відключили при заборгованості в 1 400 гривень. Відповідний коментар клієнт залишив 21 жовтня під публікацією компанії.

За словами чоловіка, Київстар дозволяє користуватися зв'язком у кредит. Це зручно, коли забув вчасно поповнити рахунок.

"Київстар дозволяє користуватися звʼязком в кредит - це зручно, коли забув вчасно поповнити рахунок. Щиро дякую. Але чому в додатку Мій Київстар наводиться неправдива інформація щодо порогу відключення? В моєму випадку поріг - 2 580 гривень, а відключили при заборгованості в 1 400 гривень. До речі, було б непогано отримувати повідомлення про брак коштів завчасно", - вказав чоловік. 

Реакція Київстар 

У Київстар відреагували на коментар чоловіка. Там вказують, що якщо він пішов у мінус: сплачувати заборгованість за минулий місяць, необхідно щоразу до 21 числа (включно), навіть якщо не перевищено поріг відключення.

"Якщо ви пішли в мінус: сплачувати заборгованість за минулий місяць, необхідно щоразу до 21 числа (включно), навіть якщо не перевищено поріг відключення. Інакше послуги вимикаються. Напишіть ваш номер у приватні - оператор підкаже, що трапилося більш детально", - заявили у Київстар. 

Про умови Відстрочки платежу

Завдяки цій програмі ви можете користуватися мобільним зв’язком зараз, а сплачувати за нього ― наступного місяця. Як користуватися:

Щоб підключити, змінити поріг відключення або відключити програму:

  • зателефонуйте 466*35,
  • зверніться до найближчого магазину Київстар.

Щоб перевірити поріг відключення:

  • зателефонуйте 466*35,
  • надішліть запит *170*4#,
  • зверніться до найближчого магазину Київстар.

Управляти програмою можуть тільки координатори та користувачі з Самостійним управлінням послугами. При візиті в магазин візьміть із собою необхідні документи.

Як це працює

Відстрочка платежу дає вам змогу користуватися мобільним зв’язком, навіть якщо не поповнили рахунок. До 20 числа наступного місяця включно необхідно поповнити рахунок, щоб на ньому залишилося щонайменше 0 гривень. Якщо не встигли внести плату, 21 числа послуги відключаться. Щоб знову користуватися ними, просто поповніть рахунок на поточну суму заборгованості.
Якщо ви перевищили встановлений поріг відключення, послуги відключаться відразу. Щоб відновити користування послугами, необхідно поповнити рахунок, щоб на ньому залишилося щонайменше 0 гривень. Для перевірки поточної суми кредиту наберіть *170*4#.

Скільки це коштує

Підключення та користування — без додаткової плати.

Стежте за нами у Viber

Image
Оперативні новини та розбори: Україна, світ, війна. Підпишиться👇

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Головна Актуально Україна на часі Youtube
Інформатор у
телефоні 👉
Завантажити