Жінка звернулася до оператора за роз'ясненнями
Жінка поповнила рахунок для оплати за тариф. Однак коштів не вистачило, бо Київстар списав їх за послугу телебачення, якою вона користувалася в січні 2022 року. Про свою ситуацію абонентка написала на соціальні мережі Threads.
Вона користувалася послугою телебачення від Київстару в січні 2022 року. Однак кошти оператор списав за її користування тільки зараз.
"За день до списання плати за тариф поповнила рахунок. Дзвоню, а мені кажуть недостатньо коштів. Почала шукати в додатку Мій Київстар, куди списали гроші. А виявляється їх стягнули за Київстар ТВ сімейний. Почала з'ясовувати з оператором, як виявилось, що я ним користувалась в січні 2022 року. Логіка? Гроші, то повернули протягом 5 робочих днів. Але ситуація не приємна, і ці оператори черепахи", - розповіла жінка.
Якщо номер зазначений як контактний у декількох договорах, то в одній відповіді на запит *460# буде інформація відразу за декількома договорами, лише якщо текст вміщується в 160 символів.
Перейдіть в додатку Мій Київстар у розділ Історія — там зберігається вся інформація про витрати та поповнення за вашим номером. Ви можете увімкнути фільтри за типом або категоріями та вибрати період, за який хочете переглянути транзакції. У розділі Історія є всі дії з рахунком за останні 6 місяців, дані оновлюються автоматично.
Контрактні абоненти Київстар можуть дізнатися, скільки коштів витратили на дзвінки, інтернет, SMS та інші платні послуги останнім часом. Чому це зручно:
Як це працює
Інформацію про витрати можна отримати:
Витрати на мобільний інтернет відображатимуться сумарно від початку поточної доби.