Міст, який будують, відрізняється від візуалізації, яку демонструвала влада Києва
У Києві почали монтувати хвилі для нового пішохідного мосту на Оболоні, який з’єднає острів Оболонський і парк “Наталка”. Деякі кияни у соцмережі висловлюють неприємне здивування тим, що реальний міст не дуже схожий з раніше показаною візулізацією проєкту.
“Він ще гірший ніж можна було уявити реалізацію «глистяних рішень». Ну навіщо там таке одоробло!? Посеред природи, води, островів. Ще десь була надія, що його не реалізують, не на часі, але НІТ - гроші на нього, навіть, під час війни є. Це ж сама першочергова потреба витрачання грошей інших країн!? А Міст Патона, міст Метро? Але ж вони не мости Кличка, на них грошей немає. От цікаво, якщо велопішохідний міст в народі називається - скляний міст Кличка, то як в народі буде називатися міст на Оболоні? Пишіть в коментах ваші назви”, - запропонувала архітекторка громадської організації “Парк Наталка” Богдана Бесчастна.
У коментарях запропонували такі назви для цього творіння: американські горки, горбатий міст та кличковий глист. Коментаторам не сподобалась споруда. Крім того, кияни зійшлись у думці, що проєкт не на часі. А його реалізація може знизити рівень західній підтримки Україні. адже якщо є гроші на такі проєкти, вона не так вже й потрібна.
Схожа реакція на споруду і під постом на цю тему девелопера Михайла Василенка.
У групі «Міський оглядач» з’явилися фотографії хвилеподібного пішохідного моста, який будується в Києві. Зі сторони Оболонського острова практично сформовано чотири «хвилі». Хоч міст ще перебуває у процесі будівництва, вже видно відмінності від оприлюднених раніше візуалізацій.
Як зазначає видання Хмарочос, проєкт мосту розробляла команда архітекторів під керівництвом Андрія Миргородського. Він повідомив виданню, що проєкт скоригували, та опублікував нові рендери.
За його словами, реалізація залежала «від розвитку технологій, професійності інженерів та бюджету будівництва». Водночас архітектор наголосив, що головне в проєкті Оболонського мосту — те, що його конструкції виготовлено з металу Азовсталі. «Всі конструкції цього мосту виготовлено до війни, — заявив він. — Метал було вивезено за кілька днів до бомбардування та окупації міста».
Міст-хвиля — частина більшого проєкту зі створення зони відпочинку на Оболонському острові. У плани також входить спорудження багаторівневого паркінгу на вулиці Прирічній, проти якого виступають місцеві жителі. Нещодавно уряд Тайваню заявив, що надає 2,5 мільйона доларів на будівництво цього моста в рамках допомоги з відбудови. Ще один мільйон дав Париж.
Як раніше повідомляв Інформатор, Міст-хвиля на Оболоні буде 160 метрів у довжину, та 4 метри – у ширину. Споруду підсвічуватимуть різними кольорами, а також там вмикатимуть музику, коли збиратиметься певна кількість людей.
За словами мера Києва Віталія Кличка, наразі у Києві є два аварійні мости: Міст Патона та міст Метро. За словами мера, проєкт реконструкції моста Метро наразі розробляється, а от привести до ладу Міст Патона заважає Міністерство культури.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут.