Агресія Росії – це не лише прямий напад на Україну, але й загроза основам світового миру. Нездатність Ради Безпеки ООН зупинити імперіалістичні амбіції свого постійного члена підриває її авторитет та легітимність міжнародного права
Луна знаходиться в зростаючій фазі, а значить сприяє новим починанням, дає нам додаткову енергію
“Як би я хотів” — це була та пісня, яка народилася одразу під час нашої першої зустрічі з Артемом. Це вийшло дуже легко, вже в перший день. Так би мовити, терапевтичним способом — ми одразу сублімували успіхи, бо це був якийсь такий стан, коли ця пісня стала зізнанням. Коли ти говориш людині: “Я дійсно бажаю тобі щастя будь-якою ціною, байдуже, чи буду я з тобою. Я хочу, щоб ти була щаслива. Якщо я не та людина, яка зробить тебе щасливою, то я хочу, щоб точно була людина, яка тебе зробить щасливою”.
На його добудову гроші виділив уряд Тайваню
На столичній Оболоні продовжується будівництво нового моста-хвилі. Він об’єднає місцеву набережну та острів Оболонський, а люди вже можуть побачити його перші обриси.
Перше фото з мостом опублікувала архітекторка ГО "Парк Наталка" Богдана Бесчастна у Facebook. На ньому видно готову частину споруди.
Відомо, що на будівництво моста-хвилі метрополія Великого Парижа виділила 19 496 412 грн. Пізніше уряд Тайваню надав на добудову ще 2,5 млн доларів фонду “Майбутній Київ”, який заснували місцевий голова Віталій Кличко та забудовник Ігор Ніконов.
Міст-хвиля на Оболоні буде 160 метрів у довжину, та 4 метри – у ширину. Споруду підсвічуватимуть різними кольорами, а також там вмикатимуть музику, коли збиратиметься певна кількість людей.
Нещодавно на новому пішохідному мості почалася нова стадія будівництва. Там почали монтувати блоки. Міст має з’єднати острів Оболонський з парком “Наталка”. Очікується, що міст буде “хвильовим” – це має стати його “візитівкою”. Збудувати міст мають до кінця року.
Раніше також повідомлялося, що завершення проєкту реалізується не за бюджетний кошт. Це відбувається за гроші меценатів, зокрема мерії Великого Парижу. Тільки нещодавно ПрАТ “Укрсталь Конструкція” доставила чергову партію блоків на місце будівництва.
Крім того, за словами Віталія Кличка, наразі у Києві є два аварійні мости: Міст Патона та міст Метро. За словами мера, проєкт реконструкції моста Метро наразі розробляється, а от привести до ладу Міст Патона заважає Міністерство культури.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут.