“Я готовий на все заради миру в Україні. Якщо завтра Україну приймуть до ЄС та НАТО, я більше не потрібний. Але поки цього не буде, я захищатиму свою країну”
"Це був такий час, коли всі записувалися до тероборони, і були великі черги. Я попросив зайняти мені місце в черзі, щоб я зміг записатися"
Всі ми інколи вдаємо, що все добре, хоча по факту ні. В такі моменти твоє тіло ніби онімівше від душевного болю хоче втекти кудись на вулицю, де холодно і вогко, бо тільки там твій внутрішній стан співпадає з тим що назовні. Задихаючись, ти кричиш в пустоту про те, як тобі погано.
За словами Віталія Кличка міст Патона та Міст Метро у Києві аварійні
Після масштабної перевірки укриттів очільник КМДА Віталій Кличко отримав догану. Наразі на виконання рішення РНБО в україні розпочалася масштабна та системна перевірка стану мостів. Щоб не було сюрпризів з вуст ревізорів, київський мер в інтерв’ю Бабелю вирішив сам розповісти, які мости Києва є аварійними.
“Це має бути масштабна ревізія. Щоправда, не зовсім зрозуміло, як саме і за якими критеріями вона відбуватиметься. Бо, наскільки я знаю, в Україні понад 12 тисяч мостів і шляхопроводів. У Києві, наприклад, — 175. У нас є комунальне підприємство «Київавтошляхміст», яке займається питанням утримання штучних споруд і регулярно їх обстежує. Усі документи, інформацію, яку запросив уряд в рамках анонсованої перевірки, ми передали. Як саме вони збираються нею скористатися і для чого — побачимо”, - сказав Віталій Кличко.
За словами Віталія Кличка, наразі в києві є два аварійні мости: Міст Патона та міст Метро. За словами мера, проєкт реконструкції моста Метро наразі розробляється, а от привести до ладу Міст Патона заважає… Міністерство культури.
“Це памʼятка архітектури, і там багато нюансів, зокрема з Мінкультури, які держава може вирішити максимально швидко”, - сказав Віталій Кличко.
Також Кличко заявив, що через кілька місяців планують запустити автотранспорт з лівого берега Дніпра на правий Подільсько-Воскресенським мостом. Цей міст почали будувати 2003 року, з перервами. Їх пояснювали відсутністю коштів. У січні 2019-го Кличко заявив, що за умов належного фінансування потрібно приблизно 1,5—2 роки, щоб запустити автосполучення через Подільсько-Воскресенський міст. Його планували запустити наприкінці 2021 року, але не запустили.
Раніше Інформатор писав, що на Оболоні у Києві вже третій рік будують пішохідний міст у формі хвилі, який з'єднає парк "Наталка" з Оболонським островом на Дніпрі. Кияни називають споруду "мостом Кличка".
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут.