Google, Meta та Apple планують отримати дозвіл на виробництво VR-пристроїв нового покоління у США

Використання діапазону 6 ГГц створить нову хвилю інновацій

Google, Meta, Apple
Apple, Meta і Google розробляють окуляри доповненої реальності. Фото: iStock

Google, Apple і Meta близькі до отримання дозволу від американських регуляторів на випуск серії малопотужних і простих у використанні пристроїв віртуальної та доповненої реальності. Нове виробництво містить у собі пристрої: окуляри та автомобільні підключення. Останні використовують ті самі частоти, що й пристрої з підтримкою Wi-Fi.

Голова Федеральної комісії з питань зв'язку США Джессіка Розенворсель оголосила про те, що Google, Meta та Apple планують отримати дозвіл на виробництво VR-пристроїв нового покоління у США у середу, 27 вересня. Комісія має проголосувати з цього приводу у четвер, 19 жовтня. Очікується, що вона буде схвалена, оскільки Розенворсель очолює демократичну більшість у комісії. Про це інформує видання Bloomberg.

Розенворсель заявила, що використання діапазону 6 ГГц створить нову хвилю інновацій в пристроях, які будуть привабливими для споживачів у захопливий спосіб. Крім того, це зміцнить домінування США у сфері передових бездротових технологій.

Раніше FCC вже згадувала, що пристрої, які працюють в ефірі, можуть запровадити нові методи роботи, розваг і життя в Америці. Це можливо завдяки додаткам, які працюють на таких пристроях і можуть надавати величезні обсяги інформації майже в реальному часі.

Два роки тому до FCC звернулися три великі технологічні компанії. Вони просили надати їм доступ до неліцензованого спектра, вважаючи, що він має вирішальне значення для майбутнього розвитку доповненої і віртуальної реальності. Apple, Meta і Google розробляють окуляри доповненої реальності, які можуть підключатися до смартфонів за допомогою діапазону 6 ГГц.

Потенційні додаткові можливості використання включають передачу маршрутної інформації між смартфонами і автомобілями. Регулятор США додав, що FCC має намір розглянути правила мережевого нейтралітету для постачальників широкосмугового зв'язку на своєму засіданні в жовтні.

Правила мережевого нейтралітету

Принцип, згідно з яким всі дані в Інтернеті повинні оброблятися і передаватися однаково, незалежно від їх джерела, призначення, типу або контенту називається мережевий нейтралітет. Це означає, що інтернет-провайдери не повинні приділяти пріоритет обробці певного трафіку, наприклад, потокового відео або ігор, перед іншими типами трафіку.

Правила мережевого нейтралітету були введені в США 2015 року Федеральною комісією зі зв'язку (FCC). Ці правила забороняють інтернет-провайдерам:

  • Приділяти пріоритет певному трафіку, наприклад, потоковому відео або ігор, перед іншими типами трафіку.
  • Блокувати або обмежувати доступ до певного контенту або сайтів.
  • Надавати різні тарифи за доступ до різних типів контенту.

Правила мережевого нейтралітету були скасовані 2017 року. У 2022 році Верховний суд США відновив їх дію.

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливі новини. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері стежте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Головна Актуально Informator.ua Україна на часі Youtube