Для відновлення пристрасті у стосунках існує дієва формула
Безумовно, в сучасному світі соцмережі є величезним джерелом порад щодо побачень, не всі з яких витримують наукову перевірку. Проте можна почерпнути певну мудрість з правила 2-2-2, яке поширюється в Інтернеті. Отже, ви вдосконалили свою техніку флірту, знайшли партнера, пройшли ранній етап побачень і освоїлися в рутині довгострокових стосунків. А от тепер - найскладніше - бути щасливими разом!
Це може здатися очевидним, але коли тиск щоденних стресів і зобов'язань від роботи та побутових турбот накопичується, легко почати бурчати і ображатися на партнера. Саме тут і з'являється правило 2-2-2, пише IFLScience.
По суті, його можна розбити на три частини:
Цю пораду схвалила і терапевтка стосунків Лаура Берман. Вона пояснила, що ідея полягає в тому, щоб зробити власні стосунки пріоритетом і регулярно інвестувати в них.
"У нашу шлюбну ніч я сказав дружині, що тепер у нас є правило 2/2/2. Воно звучить так:
Кожні 2 тижні ми виходимо кудись ввечері.
Кожні 2 місяці ми їдемо кудись на вихідні.
Кожні 2 роки ми летимо кудись на тиждень", - написав користувач Reddit і погодився, що такий алгоритм допомагає зберегти стосунки.
Психологи пропонують варіант 2-6-1 і стверджують, що він також працює. Це побачення - кожні два тижні, спільні вихідні кожні півроку і відпустка на двох - раз на рік. Мовляв, все це дає вам час належним чином розслабитися та насолодитися товариством одне одного.
Важливо зазначити, що важлива не лише кількість часу, проведеного разом, а й його якість. Це означає, що потрібно відкласти телефони та вибрати заняття, які дозволяють вам активно взаємодіяти виключно одне з одним.
Тому залиште кіно та подвійні побачення на інший день. Так само це лише одна з багатьох інвестицій, які ви можете зробити, щоб забезпечити довгострокову міцність ваших інтимних стосунків.
Кохання - це не мова, яку потрібно вивчити. Скоріше це збалансоване харчування, кажуть психологи. У ньому людям потрібен повний спектр необхідних поживних речовин - для розвитку тривалих стосунків.