Чоловік звинуватив «Київстар» в тому, що компанія розголосила зміст його SMS

Читать на русском

Чоловік звернувся до суду та вимагав 999 мільйонів гривень

Читать на русском
Чоловік звинуватив «Київстар» в тому, що компанія розголосила зміст його SMS
Оператор заявив, що повідомлення були зашифровані

Чоловік звернувся до суду та вимагав 999 мільйонів гривень

На Різдво 7 січня 2010 року «Київстар» заблокував телефон чоловіка, тому він не зміг привітати зі святом рідних та колег. Він цього компанії не пробачив та вирішив її покарати на 999 млн 998 тис. 527,04 грн.

Чоловік гадав, що на його рахунку не вистачає грошей, тому тричі їздив до центру Києва, щоб закинути гроші на телефон. Це допомогло, але чому для цього потрібно було покласти на рахунок багато коштів він не розумів. 

Виявилося, що з червня 2008 року чоловік нібито замовив послугу «SMS-додому» (відправка смс-повідомлень на номери міських телефонів голосовими сповіщеннями). Про те, що він замовив таку послугу йому нібито стало відомо у грудні 2009 року. На той час це було недешеве задоволення – з грудня 2009 року до початку січня 2010 року з його рахунку зняли 1 тис. 047,96 грн. Тобто одне повідомлення, яке ще могли прочитати сторонні, чоловік сплачував по 2,13 грн.

Коли чоловік про це дізнався, він звернувся до центру телефонного обслуговування абонентів. Там йому пояснили куди зникали гроші. Проте їх йому не повернули, і тому чоловік поскаржився до суду.

Що було у суді

Чоловік просив суд, щоб «Київстар» заплатив йому 425 грн штрафу та компенсував 1047,96 грн, які він сплатив за послугу, яку начебто не замовляв. Окремо він хотів отримати від компанії 999 млн 998 тис. 527,04 грн за переживання.

На це представник мобільного оператора відповів, що у грудні 2003 року чоловік став клієнтом «Київстар». З серпня 2008 року він замовив послугу «SMS-додому» за допомогою короткого номера 4216. В «Київстар» вважали, що цього часу по січень 2010 року все було добре: чоловік користувався та сплачував за послугу, а тому заява, що він не знав про неї, виглядала дивно. До того ж якщо послуга не була потрібна, то чоловік міг звернутися щодо цього із заявою. Проте її компанія не отримувала.

А гроші зникли тому, що за будь-яку послугу потрібно платити. За версією мобільного оператора, з грудня 2009 року по середину січня 2010 року з телефонного номера чоловіка було відправлено понад 600 SMS-повідомлень. Кожне коштувало 2,13 грн, а коли гроші закінчилися, то компанія вимкнула номер. Коли ж чоловік поповнив рахунок, то і компанія відновила зв’язок.

Проте під час одного з судових засідань, чоловік підтвердив, що він таки замовляв та отримував послугу «SMS-додому» з серпня 2008 року. Суддя зауважила, що якщо його не влаштовували тарифи, то він міг відмовитися від послуги. Але він цього чомусь не зробив.

А щодо розголошування змісту повідомлень, то в компанії довели, що всі SMS шифрувалися. Та надали цьому докази. Тому у вересні 2010 року суддя Солом’янського районного суду Києва Олена Букіна вирішила, що мільйони гривень від мобільного оператора чоловік не отримає.

Пропадає інтернет і зв‘язок, навіть коли світло є: як це пояснюють в «Київстар»

На думку клієнтів «Київстар», мобільний оператор безпідставно підвищує тарифи. Таку скаргу вони висловили на сторінці у Facebook. В пості йдеться про те, що під час вимкнення світла в абонентів не працює інтернет і відсутній зв‘язок. Представники компанії пояснили, чому так відбувається. 

«Зв’язок жахливий, коли нема світла, домашній інтернет не працює, мобільний інтернет жахливий, нічого не грузиться. А ви ще й плату підіймаєте. 350 гривень за жахливі послуги звязку, які ви навіть надати не можете. Вам мало, вам 450 подавай. Мародери одне слово. Пора змінювати оператора», — пише клієнтка «Київстар».

Оператор відповів, що робота обладнання мобільного зв`язку та інтернету залежить від стабільного електропостачання в енергомережах. В разі аварійних відключень для живлення базових станцій використовують акумулятори, генератори тощо. Це дозволяє обладнанню працювати кілька годин без «підзарядки». 

Втім, коли відбувається перезапуск та підзарядка станцій, тимчасово може зникати зв‘язок. Через перебої енергопостачання може не працювати Домашній Інтернет та телебачення. Також знижується швидкість мобільного інтернету.

Інформатор писав, що жінка просила «Київстар» розблокувати номер та виплатити компенсацію.

Ми використовуємо файли cookie, щоб забезпечити належну роботу сайту, а вміст та реклама відповідали Вашим інтересам.