Чоловік звинувачує Київстар у штучному створенні боргу в 175 гривень - реакція оператора

Київстар надіслав абоненту лист, де йдеться про наявну заборгованість у розмірі 175 гривень

Київстар
Київстар виставив абоненту борг у розмірі 175 гривень, який він не визнає

Чоловік, який більше ніж 20 років користується послугами Київстар, отримав лист з претензією на суму 175 гривень. Однак абонент вважає борг штучно створеним. Він оприлюднив свою історію 27 червня на Facebook-сторінці.

За словами чоловіка, Київстар надіслав лист, де йдеться про борг у розмірі 175 гривень. Однак він вважає його штучно створеним, адже не отримував послуги від оператора. 

"Шановний Київстар, ви чим далі, тим більше дивуєте! Вже років 20 як в Київстар, контракт. Поріг відключення встановлено вами: 20 гривень. Питання: чому я в поштовій скрині знаходжу від вас паперовий лист з претензією на суму боргу: 175 гривень. Поріг відключення: 20 гривень. Як борг став 175 гривень, як є 20 гривень - послуги немає? Послуги немає, а щоденно абонплата по 8,5 гривень списується. 18 діб ви послугу не надаєте, а абонплату рахуєте. Навіщо? Вам 175 гривень дорожче ніж 20 років я ваш абонент? Та нехай у вас білінг 1 раз на добу оновлюється, але ж не 1 раз на 18 діб. 20 років для вас є у грошовому еквіваленті штучно створений борг у 175 гривень?", - цікавиться чоловік.

Реакція Київстар 

У Київстар зазначили, що у них є доступ до даних по рахунку чоловіка. Станом на 01.04.2025 року він мав борг у розмірі 171 гривня. 

"З приводу порогу відключення, якщо номер досягає - 20 гривень, зв'язок вимикається. Однак на контракті, якщо хоча б за 1 день календарного місяця оплату було знято, вона зніматиметься до останнього дня календарного місяця в якому послуги призупинені. Тобто оплатите повністю тариф плату за тариф на місяць. На зараз є доступ до даних по рахунку від квітня по червень 2025 року, тож ситуація така: станом на 01.04.2025 року мали борг 171 гривня, плата не надходила. Номер чекав погашення боргу", - наголосили у Київстар. 

Чи можуть абоненти Київстар дізнатися про дзвінки, що надійшли, поки телефон був вимкнений

Раніше ми писали, що абоненти не пропустять жодного виклику, коли телефон перебуває поза зоною покриття мережі Київстар або вимкнений, якщо скористаються послугою — На зв'язку. Інформація про пропущені виклики надійде у вигляді SMS-повідомлення з адреси Київстар або з номера абонента, який телефонував. У повідомленні буде зазначено Деталі – в описі послуги На зв'язку. Як абонентам Київстар нею скористатися: Підключайте одну послугу, у яку входить відразу три сервіси — Автовідповідач, Хто дзвонив, Повідомити про мене. Як підключити послугу На зв'язку:

Виберіть зручний спосіб — після підключення послуга продовжується автоматично:

  • Перейдіть у Мій Київстар.
  • Наберіть *139*1#.
  • Зателефонуйте 477.

Важливий нюанс: щойно підключите, впродовж 15 хвилин активуються три сервіси, якими ви також можете керувати окремо.

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Головна Актуально Україна на часі Youtube