Київстар надіслав абоненту лист, де йдеться про наявну заборгованість у розмірі 175 гривень
Чоловік, який більше ніж 20 років користується послугами Київстар, отримав лист з претензією на суму 175 гривень. Однак абонент вважає борг штучно створеним. Він оприлюднив свою історію 27 червня на Facebook-сторінці.
За словами чоловіка, Київстар надіслав лист, де йдеться про борг у розмірі 175 гривень. Однак він вважає його штучно створеним, адже не отримував послуги від оператора.
"Шановний Київстар, ви чим далі, тим більше дивуєте! Вже років 20 як в Київстар, контракт. Поріг відключення встановлено вами: 20 гривень. Питання: чому я в поштовій скрині знаходжу від вас паперовий лист з претензією на суму боргу: 175 гривень. Поріг відключення: 20 гривень. Як борг став 175 гривень, як є 20 гривень - послуги немає? Послуги немає, а щоденно абонплата по 8,5 гривень списується. 18 діб ви послугу не надаєте, а абонплату рахуєте. Навіщо? Вам 175 гривень дорожче ніж 20 років я ваш абонент? Та нехай у вас білінг 1 раз на добу оновлюється, але ж не 1 раз на 18 діб. 20 років для вас є у грошовому еквіваленті штучно створений борг у 175 гривень?", - цікавиться чоловік.
У Київстар зазначили, що у них є доступ до даних по рахунку чоловіка. Станом на 01.04.2025 року він мав борг у розмірі 171 гривня.
"З приводу порогу відключення, якщо номер досягає - 20 гривень, зв'язок вимикається. Однак на контракті, якщо хоча б за 1 день календарного місяця оплату було знято, вона зніматиметься до останнього дня календарного місяця в якому послуги призупинені. Тобто оплатите повністю тариф плату за тариф на місяць. На зараз є доступ до даних по рахунку від квітня по червень 2025 року, тож ситуація така: станом на 01.04.2025 року мали борг 171 гривня, плата не надходила. Номер чекав погашення боргу", - наголосили у Київстар.
Раніше ми писали, що абоненти не пропустять жодного виклику, коли телефон перебуває поза зоною покриття мережі Київстар або вимкнений, якщо скористаються послугою — На зв'язку. Інформація про пропущені виклики надійде у вигляді SMS-повідомлення з адреси Київстар або з номера абонента, який телефонував. У повідомленні буде зазначено Деталі – в описі послуги На зв'язку. Як абонентам Київстар нею скористатися: Підключайте одну послугу, у яку входить відразу три сервіси — Автовідповідач, Хто дзвонив, Повідомити про мене. Як підключити послугу На зв'язку:
Виберіть зручний спосіб — після підключення послуга продовжується автоматично:
Важливий нюанс: щойно підключите, впродовж 15 хвилин активуються три сервіси, якими ви також можете керувати окремо.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.