"Ми використовуємо всі засоби для захисту нашої країни, тому ми не будемо вдаватися в деталі. Але ми просто даємо зрозуміти, що ми здатні та можемо відповісти"
"І поки весь світ чекає на диво від Трампа, дай Бог, ми з вами маємо не чекати, ми маємо не втрачати стійкості. Ми маємо пахати. Треба працювати кожен день, всім народом на стійкість всієї держави. Порізно виграти у цій битві просто неможливо"
Сонце увійде в активний і заповзятливий знак Стрільця: підвищиться наш ентузіазм, енергійність, бажання діяти, змінювати своє життя
Артист презентував нове музичне відео «7000 АЛЛО» у якому постав у стильних образах, зовсім незвичних для свого іміджу. Ця робота стала фундаментом для нового творчого напрямку виконавця.
Клієнт ПриватБанку незадоволений тим, що йому доведеться чекати на повернення коштів
Чоловік не зміг отримати 20 тисяч гривень у банкоматі. Кошти з картки списали, але не видали. Він звернувся до ПриватБанку і йому порадили чекати до 14 робочих днів.
Відповідна скарга опублікована на сайті "Мінфіну". Клієнт зателефонував до служби підтримки ПриватБанку та залишив звернення. Однак йому сказали чекати до 14 робочих днів.
"Пішов знімати кошти в банкомат, все йшло добре, але банкомат вирішив працювати по своєму. В результаті, кошти з карти списало, а банкомат їх не видав. Зателефонував до підтримки, залишив звернення, але сказали чекати до 14 робочих днів, враховуючи вихідні дні це 20 днів. Виходить, що мене банк залишив без коштів на ці 20 днів, а сума не мала, йдеться про 20 тисяч гривень", - вказав клієнт.
У ПриватБанку відреагували на скаргу клієнта. Там зазначили, що його заявка на повернення коштів опрацьовується.
"Перепрошуємо за незручності пов'язані з роботою банкомата. На цей момент заявка на повернення коштів в роботі. Очікується проведення та звірка результатів інкасації, що дозволить нам впевнитись в тому, що кошти не були видані. Ми завжди прикладаємо максимум зусиль, щоб якомога швидше опрацювати заявку та за наявності збою в банкоматі повернути кошти. За результатом обробки заявки ми додатково вас повідомимо", - вказали у ПриватБанку.
ПриватБанк запустив новий сервіс, який допоможе клієнтам, що стикнулися зі спробами шахрайства, терміново інформувати банк про такі випадки та миттєво отримати допомогу. "Антишахрайський" сервіс доступний в мобільному додатку "Приват24" в меню комунікації (у правому верхньому куті на головному екрані додатка). Щоб отримати допомогу від банку, якщо шахраї списали кошти з картки, не отримали оплачений товар чи ненавмисно передали персональні дані, треба лише відповісти на прості питання у розділі "Повідомити про шахрайство". Також ПриватБанк закликає клієнтів за допомогою нового сервісу передавати інформацію про шахрайські (фішингові) сайти, підозрілі телефонні номери зловмисників, щоб разом протидіяти шахрайству.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут.