Чоловік вирішив зняти у банкоматі 20 тисяч гривень, але їх не видали - що говорять про це у ПриватБанку

Читать на русском

Клієнт ПриватБанку незадоволений тим, що йому доведеться чекати на повернення коштів

Читать на русском
ПриватБанк
Банкомат не видав 20 тисяч гривень клієнту ПриватБанку, він звернувся до фінустанови, аби повернути кошти

Клієнт ПриватБанку незадоволений тим, що йому доведеться чекати на повернення коштів

Чоловік не зміг отримати 20 тисяч гривень у банкоматі. Кошти з картки списали, але не видали. Він звернувся до ПриватБанку і йому порадили чекати до 14 робочих днів. 

Відповідна скарга опублікована на сайті "Мінфіну". Клієнт зателефонував до служби підтримки ПриватБанку та залишив звернення. Однак йому сказали чекати до 14 робочих днів. 

"Пішов знімати кошти в банкомат, все йшло добре, але банкомат вирішив працювати по своєму. В результаті, кошти з карти списало, а банкомат їх не видав. Зателефонував до підтримки, залишив звернення, але сказали чекати до 14 робочих днів, враховуючи вихідні дні це 20 днів. Виходить, що мене банк залишив без коштів на ці 20 днів, а сума не мала, йдеться про 20 тисяч гривень", - вказав клієнт. 

Реакція фінустанови на ситуацію 

У ПриватБанку відреагували на скаргу клієнта. Там зазначили, що його заявка на повернення коштів опрацьовується. 

"Перепрошуємо за незручності пов'язані з роботою банкомата. На цей момент заявка на повернення коштів в роботі. Очікується проведення та звірка результатів інкасації, що дозволить нам впевнитись в тому, що кошти не були видані. Ми завжди прикладаємо максимум зусиль, щоб якомога швидше опрацювати заявку та за наявності збою в банкоматі повернути кошти. За результатом обробки заявки ми додатково вас повідомимо", - вказали у ПриватБанку.

Клієнти ПриватБанку можуть повідомити банк про шахрайство та отримати допомогу прямо у "Приват24"

ПриватБанк запустив новий сервіс, який допоможе клієнтам, що стикнулися зі спробами шахрайства, терміново інформувати банк про такі випадки та миттєво отримати допомогу. "Антишахрайський" сервіс доступний в мобільному додатку "Приват24" в меню комунікації (у правому верхньому куті на головному екрані додатка). Щоб отримати допомогу від банку, якщо шахраї списали кошти з картки, не отримали оплачений товар чи ненавмисно передали персональні дані, треба лише відповісти на прості питання у розділі "Повідомити про шахрайство". Також ПриватБанк закликає клієнтів за допомогою нового сервісу передавати інформацію про шахрайські (фішингові) сайти, підозрілі телефонні номери зловмисників, щоб разом протидіяти шахрайству.

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Ми використовуємо файли cookie, щоб забезпечити належну роботу сайту, а вміст та реклама відповідали Вашим інтересам.